Sv: Vårmammor 2010 del 3
hade kunnat vara jag som skrev detta, känner exakt likadant. Och jag känner mig bara så jäkla gnällig hela tiden. Dessutom har jag slutprov i matteB på lördag. Sitter här med matteböckerna i knäet och får inget gjort, fattar inget och är för trött för att försöka...
Jag har det precis som du. Kli i hela kroppen, sover ingenting och bölar för minsta lilla. Försöker att röra mig så tyst som möjligt för att inte väcka sambon, som verkligen behöver sin sömn, men det är svårt när man är som en valross och nästan skriker av smärta när jag ska vända på mig i sängen och ännu värre när jag ska ta mig ur sängen sju gånger om natten för att kissa. inte är det lättare att sova på morgonen när byggjobbarna kommer sju och börjar banka. Buhu. Känner mig som världens gnällspik.
hade kunnat vara jag som skrev detta, känner exakt likadant. Och jag känner mig bara så jäkla gnällig hela tiden. Dessutom har jag slutprov i matteB på lördag. Sitter här med matteböckerna i knäet och får inget gjort, fattar inget och är för trött för att försöka...