Sv: Vårmammor 2010 del 3
Nästa vårbebis kanske?
Nästa vårbebis kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt men Demobebis....
Du var väl med på undersökningen? Då ser man ju vart på magen BM drar och vad som sedan visas.
Du kan vara lugn.
Men ring och fråga om du känner dig orolig. Men jag tror inte det finns någon demobebisfilm, utan det är en "direktsändning".
Det finns ju de som får komma hem som vanligt fast barnet inte är fullgånget för att barnet är friskt och starkt så häll i dig te du
Jag har inga små mössor... jag har en som ser ganska stor ut som följde med en body i strl. 56. Kanske ska handla lite mössor.
!
Man får ha mobil på bb men inte på förlossningen har de sagt hos oss!
I stockholm får man ha mobil på både förlossning och BB, det kanske är olika på olika sjukhus?
När jag låg på hjärtintensiven ,eller var det var, med EKG så tyckte jag att jag var jättesmart som tog med bärbara DVDn. Men då kom de springande i hundranittio och trodde något var fel för den hade tydligen stört EKGn... Kan det vara samma med mobilen på förlossningen? Att det kan bli fel när de kollar bebbens hjärtljud eller något annnat...
Skumt. Det är många år sen jag hörde det där ljudet sist. Men å andra sidan brukar jag vara ganska flitig när det gäller att köpa nya telefoner.Min mobil stör förresten bilradion
Jo, det är klart. Så är det säkert. Jag tänkte mest på flygplan osv. Iofs finns det kanske inga såna på förlossningen, men i såna får man ju inte heller ha telefonen på pga den elektroniska utrustningen. DET tror jag inte då jag vet ett helt gäng pilot"studenter" som satt och ringde hej vilt medan det pågick träning av starter och landningar i cockpit.När jag låg på hjärtintensiven ,eller var det var, med EKG så tyckte jag att jag var jättesmart som tog med bärbara DVDn. Men då kom de springande i hundranittio och trodde något var fel för den hade tydligen stört EKGn... Kan det vara samma med mobilen på förlossningen? Att det kan bli fel när de kollar bebbens hjärtljud eller något annnat...