Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte ta med gamla filmer som man sett 700 ggr så det inte gör något om man somnar till. Och inga drama eller nått där barn far illa. Tittar iofs inte på det annars heller men vill inte ligga och grina där. Hmm, hörlurar kanske vore bra oxå om man delar rum med någon. (Vilket jag för guds skull hoppas vi slipper för då åker jag hem direkt)
Familje-BB har 14 vårdplatser för normalförlösta mammor. Här finns, i mån av plats, möjlighet till övernattning för nyblivna pappor
Sedan för att vara tjatig, vad packar/packade ni i era bb-väskor? Inte vad man bör utan vad ni packade/packar? Jag tror jag har ett hum om vilka saker som ska med men jag är nyfiken.
Kl
jag startade en tråd i ett annat forum här inne om airbag och därmed bilbarnstol. Tar upp frågan här också, även om ett par av er redan har skrivit där. Hur kommer ni göra med bilbarnstol, ska den vara fram eller bak i bilen och hur gör ni med airbagen?
Valrhona är ett franskt företag som tillverkar och marknadsför chokladprodukter. Valrhona grundades av den franske konditorn Monsieur Guironnet 1922 i den lilla staden Tain-l'Hermitage i Hermitage, ett vindistrikt nära Lyon, Frankrike.
Valrhona har fem dotterföretag och 60 lokala distributörer runtom i världen. Valrhona är idag en av de största producenterna av choklad i världen.
Var får man tag på hallonbladste? Hälsokost?
Slarvigt felstavat Valrhonachoklad
http://www.valrhona.com/
Lite för dyr, mörk 70%, choklad helt enkelt min favorit!
Jag har försökt leta upp artikeln men VLTs hemsida och sökfunktion och jag passar inte ihop.
Jag läste också på landstingets hemsida, men där står det ju inte så mycket.
Jag tror inte du behöver vara orolig att bli tvungen att vara kvar själv, kan inte tänka mig att det skulle vara överfullt särskilt ofta. Dessutom om jag fattade artikeln rätt så rullas det bara in en extra säng till pappan på ditt rum.
(ser mig mer som en djungelvråls-människa)
jag är långt ifrån chokladmänniska (ser mig mer som en djungelvråls-människa) så jag är ju inte så haj på choklad. Fast chokladprovning är nog bl.a. det roigaste jag har varit på.