Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Guuud vilket lyx med 4,5 kg.... Jag ligger på +17 kg... Men jag vet att mycket är vätska och jag hoppas hoppas hoppas att det där med amningen funkar lika effektivt för mig. Men tänker jag efter så borde det ordna sig, så länge jag inte får nån bestående hormonstörning i kroppen. I normala fall verkar det som att jag har typ 75% verkningsgrad av det jag stoppar i mig, men nu under graviditeten har den ökat till 150% eller nåt.
Guuud vilket lyx med 4,5 kg.... Jag ligger på +17 kg... Men jag vet att mycket är vätska och jag hoppas hoppas hoppas att det där med amningen funkar lika effektivt för mig. Men tänker jag efter så borde det ordna sig, så länge jag inte får nån bestående hormonstörning i kroppen. I normala fall verkar det som att jag har typ 75% verkningsgrad av det jag stoppar i mig, men nu under graviditeten har den ökat till 150% eller nåt.
Förresten, är det någon som vet något om hallonbladste? Det ska man tydligen dricka i slutet... Och vissa säger att det sätter igång förlossningen... Drack två koppar igår och jag hade ju faktiskt mina första förvärkar igår... Undra just om det har något samband... Säkert inte men lustigt är det ju...
Hehe, man gör vad man kan när man vill ha ut bebisen
Här är fönster som behöver bli putsade här medVälkommen
Kl
jag startade en tråd i ett annat forum här inne om airbag och därmed bilbarnstol. Tar upp frågan här också, även om ett par av er redan har skrivit där. Hur kommer ni göra med bilbarnstol, ska den vara fram eller bak i bilen och hur gör ni med airbagen?
Jag hittade bara hallonte på ica. Inte hallonbladste... Men nu vet jag inte om jag vågar dricka det igen... Man ska väl inte börja fören v.35? Är ju bara 33+1 idag... Kanske ska vänta llite... Om det nu var det som drog igång förvärkarna...
jag startade en tråd i ett annat forum här inne om airbag och därmed bilbarnstol. Tar upp frågan här också, även om ett par av er redan har skrivit där. Hur kommer ni göra med bilbarnstol, ska den vara fram eller bak i bilen och hur gör ni med airbagen?
BB-väskan är halvpackad. Kläder till bebben: 2 par byxor, 3 bodys,2 par strumpor, 3 mössor och en overall. Att det blev så många mössor och bodys är för att det är i lite olika storlekar. Får jag gå efter vad jag hoppas så är det en liten bebis men går jag efter vad som är verkligheten så kommer det säkert komma en 4kg+ bebis.
Filt. Neccesären är halvpackad med, en ny tandborste, en tandkrämstub som snart skulle slängas med en liten skvätt kvar. Bautabindor, Mjuka näsdukar, hårband, shampoo, balsam, duschkräm. Ska lägga ner lite saker när det är dags att åka som jag använder nu som typ hårborste å sånt.
Tofflor är packade. Mobilladdare ska ner med. Mina kläder tar jag sist med då jag använder dem.
Allt ska ner i en vanlig ryggsäck så ska jag ha med min handväska med journal,plånbok och allt sånt.
Jisses, låter som att jag ska vara kvar i flera dagar, men om allt går bra så ska jag åke hem så fort barnläkarn har undersökt pyret.