Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är Final Fantasy XIII jag beställt, la en förhandsbokning redan i oktober då de öppnade för det - och nu äntligen är det på väg hem! (har jag tur borde jag ha det redan på måndag, en dag innan release )
Jag är FF-nörd, har spelat de flesta. Älskar 7, 9 och 12 medan 8 och 10 inte var något för mig direkt. Nian älskar jag, kan vara världens bästa spel. Har riktigt höga förhoppningar och förväntningar på 13, ska bli sjukt kul!
Heavy Rain läste jag en recension om imorse, det verkade helt ok! Dock har vi en 360, men jag bearbetar sambon ang. en PS3 också.
Kan du inte säga det till bm då? att hon fyller i journalen att du litar på att sköterskorna vet vad som du behöver för att lindra smärtan bäst, det borde väl funka?
Det enda jag skrev var att jag kan tänka mig allt
sen så borta var iaf inte jag under förlossningen att jag inte visste om jag ville ha eda eller ej, och då hade jag ändå tagit lustgas från 6 på morgonen till 01 dagen efter.
Smärtan gör att man "stannar kvar" om man så säger, sen kanske du inser när du kommer in precis vad du vill ha.
Det enda du kan utläsa under mina ärenden och av det du postat här är att ditt moderskapsintyg kommit in.
Om du kikar under "Mina uppgifter" så ser du om de fått dina löneuppgifter.
Gud vad fint det blev!!
oj vad fint, vad duktig du är!