Sv: Vårmammor 2010 del 2
Funderar också på att beställa FF, var helt såååååld på tian, men har inte riktigt tagit mig tid att spela sen jag klarade det... Nu har jag dessutom fått ett wii som jag har tänkt att jag ska träna lite tillsammans med när bebis är på utsidan
+ att jag är gryyyymt sugen på Heavy Rain till PS3. Har hört att det är grymt.
MEN innan alla spelplaner måste jag få mina nya glasögon och linser, så jag ser vad som händer och står på tvn
Berätta gärna vad du tyckte om FF när du får det!!
(... om det nu är det FF jag tror att du menar...
)
Det är Final Fantasy XIII jag beställt, la en förhandsbokning redan i oktober då de öppnade för det - och nu äntligen är det på väg hem! (har jag tur borde jag ha det redan på måndag, en dag innan release
)
Jag är FF-nörd, har spelat de flesta. Älskar 7, 9 och 12 medan 8 och 10 inte var något för mig direkt. Nian älskar jag, kan vara världens bästa spel. Har riktigt höga förhoppningar och förväntningar på 13, ska bli sjukt kul!
Heavy Rain läste jag en recension om imorse, det verkade helt ok! Dock har vi en 360, men jag bearbetar sambon ang. en PS3 också.
*kl*
Ser att ni pratar halsbränna, järntabletter osv. Jag äter Niferex dagligen och har gjort i 10 veckor snart, var riktigt orolig för att magen skulle balla ur helt men tack och lov så fungerar den riktigt bra på Niferex.
Halsbrännan och sura uppstötningar har kommit smygandes för mig med, så jag har en ask Gaviscon som räddare i nöden. Inte fan är det gott att tugga i sig de där äckliga tabletterna, men de hjälper ju i alla fall.
Det där med smärtlindring tycker jag är jättesvårt, jag hoppas att jag kommer klara mig långt på värme i form av vetekudde och dusch/bad, rörelse, massage, akupunktur, andning och lustgas. Dock är jag inte alls främmande inför sterila kvaddlar, epidural osv heller - men jag hoppas självklart på en så naturlig förlossning som möjligt.
Jag räknar stenhårt med att personalen på förlossningen kommer guida oss och ge råd om vad de tror behövs, men samtidigt tänker jag se till att själv vara lite påläst och veta vad det finns för alternativ. Det är trots allt dom som förlöser kvinnor vareviga dag, så de lär ju ha kunskap liksom.