Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi föredrar absolut att göra slingor istället för att bleka ända ner i botten på gravida. Både för att håret beter sej anorlunda och för att det är starka saker man använder. Ett plus med att göra mycket slingor istället är ju att utväxten inte känns lika hemsk som när man helbleker. Då brukar man ju vilja gå en gång i månaden minst. Och det kanske inte kommer att vara så lätt att få tid till det i sommar
Svar från frisören som bara har tonat håret en gång under graviditeten....
Äter du några tabletter för halsbrännan? Typ Gaviscon, Novalucol el liknande?
Oj, då hoppas jag att du tecknat en saftig pensionsförsäkring?
*kl*
På tal om nåt helt annat och som förmodligen bara roar Lottch - idag skickades mitt FF! snart har jag tidsfördriv så det räcker och blir över.
Vad roligt det har jag aldrig hörtmen man vet ju vad man säger om dom med mkt halsbränna under graviditet, en bebis med rejälkaluffs =)
Bra start på dagen kan man kalla det för jag ljög för min bm i måndags och sa att jag hade ätit järntabletter fast jag inte hade gjort det! Jag hade fått skämmas rejält om det hade sjunkit mera men det låg kvar på 112