Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
arför kan man inte måla?
Vad duktig du är som sytt tvättlappar, jag tror jag är lat och bekväm och köper färdiga
Har så mycket jag egentligen vill göra under graviditeten, fast det mesta gäller måla; måla köksskåpens insida, måla dörrkarmar och liter etc. men det är ju lackfärg som jag använder till det och det fungerar ju inte när man är gravid, trist för jag vill verkligen måla och göra iordning sådant innan liten kommer.
Visst kan sambon göra det, men han jobbar ju heltid och han hatar att måla, medan jag älskar det!
Det gör du rätt i! Har nu tvättat och torktumlat alla blåa och röda lappar och de blev ganska fransiga och fula. Färdiga på IKEA är nog mycket bättre.Vad duktig du är som sytt tvättlappar, jag tror jag är lat och bekväm och köper färdiga
Nu e allt färdigt. Det som ska inhandlas är inhandlat (har a n t glömt hälften), vagnen står klar så som 2 st sovplatser. Skötbordet är färdigbyggt och BB-väskan packad. Snart är jag förälder .
Förresten fick högsta betyg på mitt PM trotts att bebis inte hjälpte till ett smack för att förbättra kvaliteten.
Ytterligare en fråga då... Vad ska man ha de frottélapparna eller de där handdukarna ni köper till? Är det istället för vanliga pappers tvättlappar?
Ja precis
Aha så egentligen funkar det lika bra med papperstvättlappar? När använder man våtservetter då? När de bajsat?
Märks det att det här med blöjbyte är det stora orosmomentet hemma