Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har två sadlar och en dräktig häst... Vi får byta lite
Lundmyr är väl det jag hittat som jag gilllar. Startpaketet på LoB var ok. Det stod webshop så jag antar att man kan beställa där. Annars har jag en kund som säljer det så det är inga problem.
Ah det var nytt och dom hade inte så mycket i webaffären, men startpaketet kan man ju tipsa om här eftersom det var sänkt från 700:- till 299:-.
Fina baskläder
Och jag håller med dig om allt!
Hur länge har era sambos tänkt vara hemma efter födseln? Jag inser ju nu att eftersom jag knappt kan gå nu, än mindre lyfta saker eller böja mig ner, så kanske det tar ett tag innan jag kan klara allt med bebis och gård själv även efter förlossningen. Sambon hade dock bara räknat med att vara hemma i två veckor "annars blir det kaos på jobbet".
Hur kommer ni göra?
Håller med. Det är så hemskt att gå i korridoren på jobbet och ha folk efter sig och känna att man är i vägen liksom och man kan inte gå i normal hastighet...Ja, det här med att behöva gå sakta är nog värst, man är van vid att flyga fram, hehe..