Sv: Vårmammor 2010 del 2
Förresten tror jag att vi håller på att inta kokosnötsläge här också. Sen ett par dagar tillbaka har det liksom känts som om nån trycker innifrån på bäckenet och jag känner rörelser betydligt mycket längre ner än jag gjort förr. Det är faktiskt ganska obehagligt... Det har också blivit ännu jobbigare att böja sig ner och så. Två hela månader kvar.......
Jag har precis fått en tjej som jag ska lära upp på mitt jobb, så nu kan jag inte sitta och smygsurfa på jobbet längre. Bara 5 veckor kvar efter imorgon, sen ska jag vara ledig och bara ta det lugnt innan bebisen kommer.*kl*
Shit vad ni babblar
Å shit vad mycket ni hinner med om dagarna. Är det ingen som har jobb? Häst? Andra hobbyer?
Jag känner mig lite "ensam", hi hi
Förresten tror jag att vi håller på att inta kokosnötsläge här också. Sen ett par dagar tillbaka har det liksom känts som om nån trycker innifrån på bäckenet och jag känner rörelser betydligt mycket längre ner än jag gjort förr. Det är faktiskt ganska obehagligt... Det har också blivit ännu jobbigare att böja sig ner och så. Två hela månader kvar.......