Sv: Vårmammor 2010 del 14
Jag lider verkligen med dig...
Visst är det säkert många som vill ge upp, men barnmorskorna måste väl ändå ha så pass mycket erfarenhet att de kan bedöma vilka som behöver hjälp och inte innan det går för långt.
Nu när jag hört så många olika förlossningsberättelser så verkar det som att nästan varannan har varit med om nån otäck upplevelse. Jag önskar så mycket att alla kunde få en så perfekt förlossning som jag fick, men tyvärr kan jag ju inte göra något för att det ska bli så. Jag tycker att alla ni som skaffar fler barn verkligen är jättemodiga. Jag hade nog inte varit det. Det måste iaf kännas skönt för dig att det blir planerat snitt nästa gång.
Kl
Jag sitter ute, mitt på gräsmattan under parasollet medan min älskling är inne och städar.
Det har liksom gått över styr inne och då får jag panik och psykiska utbrott, så då erbjöd han sig att röja upp det värsta.
För det som undrar hur Padwicon (
modell 938) funkar så kan jag säga att den funkar bra.
Båda enheterna är väldigt små och smidiga, det är laddare till båda, bra (inställningsbar) känslighet och vibratorfunktion som nog är super om man dammsuger. Displayen visar temperaturen, men den ska man nog ta med en nypa salt. Enligt den här är det 30 grader i Vilgots rum nu och det tror jag inte att det är. Ska smyga in och titta vad den riktiga termometern visar. Vänta lite!
25,4 grader visar den. Summa sumarum: Padwico är bra, men lägg inte extra pengar på att få en modell som visar temp.