Vårmammor 2010 del 14 <3

Sv: Vårmammor 2010 del 14 <3

Haha! Vi hade också bajs på altanen förra helgen. :D Bajs i badkaret och poolen verkar vara standard, det har hänt minst 5 ggr.

Har Isabella badat nåt mer i sin pool?

Ja-a... du får väl dispens då ;)

Modett: Det var bara en liten hög men ändå så blev jag helt ställd, jaha vad gör jag av detta då?!

Oregano: Hon har varit erbjuden att bada i poolen så i måndags var det första dagen och sedan igen tisdag, inget onsdag/torsdag och idag ville hon inte mer än plaska med handen. Däremot fick jag spola henne med vattenslangen?! Det var tydligen jätteroligt!

knapp

Nu ska M åka 1,4 mil ToR för handla godis till mig :D tänk vad snäll han är men egentligen handlar det om att han var också godissugen ;)

Usch, vilken fruktansvärd upplevelse du varit med om. Blir riktigt ledsen av att läsa din historia och funderar på hur i hela friden de kunde låta dig krysta så himla länge?? Ett "normalt" utdrivningsskede brukar väl vara i mindre än en tumme och i vissa fall ett par-tre? Varför beslutade de inte om snitt långt innan det gick så långt att du började svimma? Helt otroligt... :crazy:

Men vad tapper Selma var då, att hon orkade med så länge. Vet egentligen inte varför Vilgot reagerade som han gjorde, men han blev stressad och hjärtljuden gick ner efter bara 15-20 min krystande.

Jag tycker att du verkligen är jättemodig som planerar att bli gravid så snart igen. Men med all säkerhet kommer nästa bebis komma ut under betydligt trevligare omständigheter. :laugh:

Vad snällt! Min snälla man erbjöd sig (utan att jag ens frågat) att åka och köpa salta bilar till mig igår, på villkoret att han fick stanna till på golfbanan på hemvägen. ;) Jag var sugen, så han fick göra det. När han kom hem 1,5 h senare så hade han med sig både salta bilar och jungelvrål. :love:

Salta bilar? Vad är det?
Jag har beställt Djungelvrål och Turkisk Peppar så får vi väl se vad han kommer hem med, Statoil i Hallsta kan man aldrig lita på :p

Det är bilar fast salta. :D Det är liksom skum, lite mjukare än vanliga bilar (tror jag, var länge sen jag åt en bil) och med salmiak på. Helt extremt goda och mycket mer lättuggade än jungelvrål. :laugh:

Jaha, Ahlgrens bilar alltså fast lakritsen :idea: haha fan vad dum jag är ibland :D nja, de står inte bland mina favoriter.

Tror oregano menar de salta Ahlgrens bilar godispåsarna. Helt underbart goda. Tyvärr inte saltlakrits, men fullt dugliga:d

Hmm, orkar jag gå ända ut till bilen och hämta in mina turkiska peppar?

Ja, det gör jag nog, blev ju sugen nu :D

Såg nu att du fått svar. Shit the same:D

Har du prövat lakritsglassen jag tipsade om? Den ifrån Alvesta (:d:d)

Oh ja, den är provad och godkänd :D fast godaste lakritsglassen var ändå McFlurry med lakrits. Eller den man kan få i strut :d
Vi köpte COLA här om dagen från samma märke, smakar verkligen glass som man har hällt över coca cola. Blir Polka nästa gång ;)

Fick två Djungelvrålspåsar och en Turk :love: Mmmmm....

Den glassen kanske vore nåt för mig att prova. Sist du pratade om den glassen skrev jag förmodligen att jag inte gillar laktritsglass. Det gör jag egentligen inte heller, men nu har jag ju fått annan smak och laktrits är godare än nånsin. :D

Ska jag vara helt ärlig så äter jag allt lakritsgodis men helst inte sötlakrits men jag har mina favoriter och de mumsar jag på nu :D :d

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 021
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 948
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar