Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som vill komma på lödag kan ni vara gulliga och skriva upp er på en lista? Måste planera lite för mitt lilla hem var vi kan sitta och så
Du behöver inte förklara dig. Det blir jättebra hur ni än gör eller inte gör!Det är nog jätte jobbigt att börja om om 5 år men just nu i skrivande stund vill jag inte börja om öht, varken nu eller om 5 år, 10 år.
Sedan har jag skrivit mycket mer men tog bort det för det blir bara så rörigt när jag lättar mitt hjärta om syskonfrågan...ingen kommer fatta ett jota
Det låter som att nu gör precis som vi. Visar han tydligt att han behöver närhet (ligga i vår säng) så känns det självklart att låta honom göra det. Även om vi alla sover något sämre då så funkar det iaf bättre än att ha en ledsen kille som inte kan somna om i sin egen säng.När det gäller nattningen har vi alltid kört på det som funkat smidigast, jag väljer mina strider rätt noga när det gäller barnet, och att absolut somna i egen säng ligger väldigt långt ner på listan.
......
På nätterna prioriterar vi sömnen, inte principerna. Det funkar inte annars, det blir lite nog sömn som det är för oss, utan att dessutom behöva ta en principdiskussion med en trött och ledsen unge på nätterna.
"ren och skär chokladporr"
Jag har lite barnsnack att dra på lördag som jag inte vill skriva här men som jag endå vill ventilera med er. Vilken tajming det vart med bukedate!
MEEEEN, jag vill också vara på plats hos Michellan
Eller hur! Teaser-Aneka