Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
Typ så är det här också. Jag tar i princip allt natt-tjafs av rutin och ohejdad vana. Sällan H är vaken långa stunder men däremot kan det vara som inatt, väldigt täta Passade extra fantastiskt eftersom jag fastnade i min bok, läste 200 sidor och somnade först vid 03.30.
Oftast är det jag som tar nätterna. Då när M fortfarande sov i vårat rum så låg jag iaf vaken även om det va sambon som försökte lägga så tillslut tog jag oftast över iaf så kunde iaf en av oss sova. Sen Milton flyttade till sitt rum har det bara hänt 1gång att han vaknat och inte kunnat somna på en timme och den tog jag för sambon hörde ingenting. Men om det blivit morgon vid 4 tex eller att man varit upp på natten så får den andre gå upp vid 7-8 så den som varit upp tidigt kan gå och lägga sig igen. MEN härom natten så hade faktiskt sambon vaknat av att Milton ville ha nappen och jag hade inte hört nånting
Typ så är det här också. Jag tar i princip allt natt-tjafs av rutin och ohejdad vana. Sällan H är vaken långa stunder men däremot kan det vara som inatt, väldigt täta Passade extra fantastiskt eftersom jag fastnade i min bok, läste 200 sidor och somnade först vid 03.30.