Hur har det gått för dig med nätterna? Hoppas att det har gått bra!Tack för lugnande svar angående nätterna @Aconite Ikväll drar nattschema igång så wish me luck Vad jobbar du med? (Om du vill berätta!) Så härligt att du fått en bm som det klickar så med!
Hur går det för alla med måendet? Illamåendet blivit något bättre @soom?
Jag mår ändå såpass ok att jag orkade styrketräna lite idag (betoning på lite!). Det var härligt! Men överlag mår jag okej liksom, inte lika illamående längre men det är inte helt borta. Mkt tröttare än vanligt. Var o lämnade prover inför kub + inskrivningsprover (hiv hepatit etc) och är sjukt nöjd med mitt blodvärde på 137, hoppas hoppas jag slipper äta järntabletter denna gången. Blodsocker 3,6 trots dubbla frukostar innan jag kom dit så är kanske inte så konstigt man mår lite illa om det går för länge mellan måltiderna just nu
Härligt att du börjar må bättre, och så fint att du fick se bebisen
Jag börjar äntligen må bättre. När jag gick hem från jobbet en morgon så kändes det så konstigt, typ som att något fattades. Insåg efter en stund att det var illamåendet. Det har i princip helt släppt nu, kan få kväljningar av vissa dofter och känner av lite illamående om det är dags att äta (men klarar mig i nästan 2 h mellan mat/snacks numer istället för typ 40 min). Just ja, jobbar som intensivvårdssjuksköterska