Kan BVC hjälpa med psykolog? Lider så med dig. Sådär ska du ju inte behöva må .
Om andningslarmet hamnar lite snett så den inte känner andetagen så larmar den. Det har hänt oss ett antal gånger. Som tur är oftast medan han ammat, så då vet jag ju det varit falskt alarm.
Kan det ha varit det som hände? Dvs inte att hon faktiskt hade andningsuppehåll?
Har också kommit åt fontanellen. I helgen, när han ammat i bilen och jag skulle sätta honom i babyskyddet igen så lyfte jag honom lite högt - och skog hans huvud rakt i lampan i biltaket. Började själv nästan gråta, just för fontanellen. Men är här och är sig själv. Ja den är känslig, men det ska nog mycket till om man ska lyckas skada dom där.
BVC har ordnat så jag fick "gräddfil" till psykolog hos VC. Men eftersom jag varit aktuell inom psykiatrin innan så fick jag inte gå hos BVC:s egna Ska nog ta det en vända till med dom dock.
Jag hoppas det var så! Hon andades när jag kollade och det var "bara" så det vibrerade och pep, det tjöt inte, men ändå. Är så rädd! Känner att jag går miste om att njuta av bebistiden för jag längtar bara tills hon är ett år så jag få vara lite lugnare.
Du har nog rätt angående fontanellen, tänkte så också. Och hon har normal efter och skrattade och busade på kvällen. Men just efter det med larmet och hon klöks så blev jag orolig.
Och att hon är gnällig idag. Å andra sidan är hon mitt i fjärde språnget.