Whirlie
Trådstartare
Tack för tips! Ska genast klicka hem
Hur gör du med pyjamas? Har dom det också?
Ja. Oftast. Finns bra guide på Gro. Ibland kanske det räcker med tröja/body.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tips! Ska genast klicka hem
Kan säga att från Gro kör vi på vintern 2 tog (eller är den 2,5?) och på vår/höst och svalare sommarnätter 1 tog. Den varmaste (3 tog?)har vi på landet när vi åker dit. Den är för varm i lägenheten.Tack för tips! Ska genast klicka hem
På tal om mat, W fick smaka köpt fruktpuré för någon vecka sen. Tror att han tyckte smaken var aningen surare än gröten han brukar ätaTänkte bjuda på den här.. Minigrisen tycker minst sagt om mat
Och mamman var korkad nog att glömma haklapp, så bodyn är väl bara att kasta
Skeden är ganska spännande här med, han ska ALLTID ha en sked att hålla i när vi matar.. Och som synes gärna försöka använda den själv ocksåAlltså vilka goingar ni har @Mulles_matte och @Pengy! Vår lilla tjej har mest varit entusiastisk inför den silvriga skeden hon får smakproven på Idag fick hon iofs äppelmos som jag just kokat och det gick ner fortare än kvickt!
https://www.google.se/amp/s/sagogrynet.wordpress.com/2010/10/05/jag-har-en-liten-gnagare/amp/Viktigast (?) Av allt förresten! Nu vänder hon sig åt båda håll.
Och hur sjutton får man bebis att sluta bitas vid amning?
Jag säger "aj" och tar bort från bröstet när de bits. De brukar fatta poängen rätt fortViktigast (?) Av allt förresten! Nu vänder hon sig åt båda håll.
Och hur sjutton får man bebis att sluta bitas vid amning?
Tack! Upplever inte att amningen krånglar (i övrigt) men just att det kommer när hon inte äter ordentligt utan myser/nåt annat än hunger som är fel.
Har ni alla bytt till sittdel nu?
Min lilla är ju lite yngre än de flesta här.
Hur stadiga var dom när ni bytte?
Vi har bytt till sittdel, gjorde det när han var 4 månader ungefär för då ville han vara med och se mer. Upplever faktiskt att han sover bättre i sittdelen också, brukar inte ha den på liggläge utan "mellanläget" och där är han än så länge nöjd både som vaken och sovande Känner dock att jag så här i efterhand är missnöjd med vår vagn, eller sittdelen då för den är så himla liten. Nu har vi ju en otroligt lång kille och det var ju svårt att veta att innan, men känns som att han inte kommer kunna ha vagnen alls länge innan han växer ut den Men tänker att vi köper någon begagnad sulkyliknande han kan ha sen.Har ni alla bytt till sittdel nu?