Haha förstår att man kan bli småknäpp av en låt som heter ngt med gummibjörn
Hon kan vara villig att förhandla men sträcker inte längre än till ”en rosa helikopter” eller ”crazy frog”. De blir man dessvärre minst lika knäpp av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha förstår att man kan bli småknäpp av en låt som heter ngt med gummibjörn
Utvecklingssprång här . Oförändrade nätter men mer missnöjd dagtid och vill inte gärna ligga själv.
Vi ska till fjällen på semestern, får se hur bilresan går den här gången.
Här är det jag som får stå för musiken. Min sångröst är usel men jag har iaf ett fan. Just nu är det Pippi Långstrump och ”Tåget” som går på repeat.Hon kan vara villig att förhandla men sträcker inte längre än till ”en rosa helikopter” eller ”crazy frog”. De blir man dessvärre minst lika knäpp av.
Jag har alltid hört att innan tre månader har de ingen dygnsrytm, så först efter det är det värt att börja styra sömnen.Satt och läste i en tidning på BVC sist om sömn och barns sovrutiner mm. Även om de stod att barns rutiner var lätta att ändra om de var under 3 månader så blev jag inspirerad till att börja ha lite mer fasta rutiner. Så nu nattar vi Walter runt 20 tiden varje dag. Och herregud vad skönt det är att kunna vara lite för sig själv på kvällen, kunna städa undan lite, greja i trädgården eller bara kolla serier med sambon. Hur gör ni andra? Är ju ganska många av er som har två barn så ni kanske passar på att lägga båda samtidigt?
Usch, låter inte alls kul. Hoppas att det är bättre imorgon!Skit. Något har hänt med mitt snitt, nu när jag äntligen mår så bra igen och kan röra mig som jag vill så kommer det här. Igår när jag la mig var allt som vanligt men imorse plötsligt gjorde det ont från inget till hela tiden i stående position. Funderar på bråck men jag tycker det är lite konstigt att det kom nu isf, iom att jag mest vilat i helgen jämfört med tidigare veckor. Håller tummarna för att det går över under natten, annars får det väl bli vårdcentralen nästa...
Usch, hoppas det känns bättre idag!Skit. Något har hänt med mitt snitt, nu när jag äntligen mår så bra igen och kan röra mig som jag vill så kommer det här. Igår när jag la mig var allt som vanligt men imorse plötsligt gjorde det ont från inget till hela tiden i stående position. Funderar på bråck men jag tycker det är lite konstigt att det kom nu isf, iom att jag mest vilat i helgen jämfört med tidigare veckor. Håller tummarna för att det går över under natten, annars får det väl bli vårdcentralen nästa...
Idag har jag och minigrisen varit på bvc för vaccination och tillväxt. Andra dosen med rotavaccinet var inga problem att få i. Sprutorna däremot var inte roliga alls. Han som i princip aldrig är ledsen, blev riktigt ledsen nu Nu väntar jag bara på att febern ska komma, det gör den alltid när mina barn fått de där sprutorna :S
Växer som ogräs gör han med, 7910g och 64,6 lång.
Jodå, det gick bra, lite mat så blev han go och glad igen, men det var verkligen hemskt den där stunden (den var nog inte mer ett par minuter, men kändes som en evighet) han var riktigt ledsenÅh vad jobbigt att han blev så ledsen.. Vår lilla ska vaccineras på tors och då kan jag inte vara med så sambon får ta henne dit. Känns jobbigt om hon blir otröstlig o jag inte kan komma dit så snabbt. När hon blir riktigt hungrig eller övertrött fungerar inte flaska utan då vill hon bara ha bröstet. Hoppas att det inte blir så med vaccinet... Gick det bra att trösta honom efter?
Vår kille ska vaccineras om två veckor. Han har kort stubin och hemskt humör så fasar lite för hur han kommer reagera . Han är inget för lekar än heller.Jodå, det gick bra, lite mat så blev han go och glad igen, men det var verkligen hemskt den där stunden (den var nog inte mer ett par minuter, men kändes som en evighet) han var riktigt ledsen
Håller tummarna att din tjej inte blir ledsen, en del säger inte ett ljud när de får sprutorna. Ofta så funkar det ju att leka lite med dem så glömmer de det onda rätt fort
Amma samtidigt eller direkt efter.Vår kille ska vaccineras om två veckor. Han har kort stubin och hemskt humör så fasar lite för hur han kommer reagera . Han är inget för lekar än heller.
Är det vanligast med ett stick i taget eller två stick samtidigt?
Oftast försöker de göra två stick samtidigt för att göra plågan så kort som möjligt. Tyvärr hade den andra bvctanten semester så min lillkille fick ett stick åt gången. Inte det minsta populärtVår kille ska vaccineras om två veckor. Han har kort stubin och hemskt humör så fasar lite för hur han kommer reagera . Han är inget för lekar än heller.
Är det vanligast med ett stick i taget eller två stick samtidigt?
Får rådfråga er lite, har tyckt att W har vart så torr så igår smörjde vi in honom lite med babyolja! Nu på morgonen så var han väldigt prickig och rödflammig på kroppen och armarna! Tycker nästan det ser lite exemaktigt ut! Kan han ha reagerar på oljan på nått sätt? Eller är det bara att han är fortsatt torr? Smörje in ansiktet lite igår också men där ser man ingenting!