Vårföräldrar 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis @lil-sis
Var du på studentgyn? När jag var där i 7+4 i julas mätte inte läkaren storlek alls, sa att det inte gick. Så antingen var hon lat eller så ville hon inte säga att det var för liten.

Hur tänker ni annars med ridningen? Hur länge tänker ni rida om inget tillstöter?

Jag red till v 40 med tvåan, slutade hoppa v 36 då jag fick ont av fogarna, tävlade (hoppning) i v 32-33. Red mer sporadiskt med ettan pga hyperemesis.

Min mamma är BM (lite specialare sådan, hon har varit på varenda förlossning i hela landet och de flesta i Norden, är väldigt om sig och kring sig) och har på sina dryga 30 år i branschen inte hört talas om ett enda fall där hästar eller ridning orsakat fosterskador.

Rid så länge det känns bra.

Jag red till v 40 med tvåan, slutade hoppa v 36 då jag fick ont av fogarna, tävlade (hoppning) i v 32-33. Red mer sporadiskt med ettan pga hyperemesis.

Min mamma är BM (lite specialare sådan, hon har varit på varenda förlossning i hela landet och de flesta i Norden, är väldigt om sig och kring sig) och har på sina dryga 30 år i branschen inte hört talas om ett enda fall där hästar eller ridning orsakat fosterskador.

Rid så länge det känns bra.

Jag förstod att du menar förlossningsavdelning men det ser lite roligt ut med "varenda förlossning i Sverige och de flesta i Norden" :D Verkar svettigt liksom :p

Hur känns foglossning? Eller jag har googlat och kollat, har ont lite längre ner än mellan rygg och skinka, på vänster sida. Hade jag inte varit gravid hade jag tänkt låsning men nu inbillar jag mig annat haha!

Måste bara skriva GRATTIS @lil-sis !! Gick in i den här tråden bara för att jag hoppades få se dig här :banana: Må vi slippa synas på nån lista i skaffa barn-tråden på lääänge!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 560
Senast: Dorinda
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 042
Senast: gammalek
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
2 550
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama