Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan stalka @lil-sis ihopHa ha ha! Jag tror jag kommer stalka dig i den här tråden
Grattis igen! Känns det bra nu? (En kort stund nu brukar det kännas bra tills man börjar oroa sig för nästa grej )
Förlåt för stalkingen men jag är verkligen så glad för din skull!
Grattis @lil-sis
Var du på studentgyn? När jag var där i 7+4 i julas mätte inte läkaren storlek alls, sa att det inte gick. Så antingen var hon lat eller så ville hon inte säga att det var för liten.
Står bara "kan ej mäta CRL"Japp Studentgyn, HÅ.
Du kan inte läsa journalen? De är ju med i Cosmic numer.
Jag hoppas verkligen att det går hela vägen nu.Hm jag vet inte. Det är så långt kvar och så mycket kan gå tokigt. Det känns nog mest "so far, so good".
Ska prata med reproduktionscentrum imorgon, får se vad de säger.
Står bara "kan ej mäta CRL"
Troligen, synd bara att hon inte kunde säga det.Då var det nog fel redan då?
Troligen, synd bara att hon inte kunde säga det.
Hoppas få komma in i tråden framöver
Hur tänker ni annars med ridningen? Hur länge tänker ni rida om inget tillstöter?
Jag red till v 40 med tvåan, slutade hoppa v 36 då jag fick ont av fogarna, tävlade (hoppning) i v 32-33. Red mer sporadiskt med ettan pga hyperemesis.
Min mamma är BM (lite specialare sådan, hon har varit på varenda förlossning i hela landet och de flesta i Norden, är väldigt om sig och kring sig) och har på sina dryga 30 år i branschen inte hört talas om ett enda fall där hästar eller ridning orsakat fosterskador.
Rid så länge det känns bra.