Vårföräldrar 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behövde hon inte ens åka in? :O Det hade jag velat göra oavsett vad de sa. Men ja, det är nog ganska tryggt där inne ändå. Det är väl rörligt också så vid spark eller slag så flyttar det sig undan istället för att sitta fast och ta skada.
Det berättade hon nog aldrig, bara att hon ringt för att höra, men hon kan ha åkt in!

Jag blev översprungen av en häst i vecka 7 och slog i huvudet - fick stor bula och hjärnskakning. Hade stora skrapsår på skulderblad, ländrygg, rumpa, vad, höft och arm. Öm lite här och var. Började må ganska skit när jag väl tog mig till sjukhuset.
Det enda de gjorde på jourmottagningen var att bry sig om magen. Så i a f här verkar de väldigt rädda om gravidmagar och insisterar på att man ska komma in på undersökning.

/hälsningar från Vintertråden-17

Omg kaskadspyor i duschen. :yuck: Bara det att det kommer inget eftersom att jag inte har någon magsäck (bara en liten ficka). Galet jobbigt och fick hemsk hjärtklappning, fick lägga mig en stund.

Hoppas jag orkar klä på mig och orka iväg nu om en liten stund :crazy:

Omg kaskadspyor i duschen. :yuck: Bara det att det kommer inget eftersom att jag inte har någon magsäck (bara en liten ficka). Galet jobbigt och fick hemsk hjärtklappning, fick lägga mig en stund.

Jag vill trycka på gilla men ändå inte... Jag har däckat i soffan framför fälttävlan. Är zombietrött idag, blä...

Gillar kanske inte spyorna per se (been there Done that) men vad de representerar

Mars
1/3-Fille 26 år första barnet
16 - Mirifax, 33 år, fjärde(varav ett sent missfall)
23 - lil-sis, 35 år, första

April

Maj

Eftersom läkaren daterade det till 7+3 idag så får jag väl foga mig i det :p Så ändrar till 23/3 istf 21/3.
Ha ha ha! Jag tror jag kommer stalka dig i den här tråden :D

Grattis igen! Känns det bra nu? (En kort stund nu brukar det kännas bra tills man börjar oroa sig för nästa grej :p)
Förlåt för stalkingen men jag är verkligen så glad för din skull! :)

Ha ha ha! Jag tror jag kommer stalka dig i den här tråden :D

Grattis igen! Känns det bra nu? (En kort stund nu brukar det kännas bra tills man börjar oroa sig för nästa grej :p)
Förlåt för stalkingen men jag är verkligen så glad för din skull! :)

Hm jag vet inte. Det är så långt kvar och så mycket kan gå tokigt. Det känns nog mest "so far, so good".

Ska prata med reproduktionscentrum imorgon, får se vad de säger.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 558
Senast: Dorinda
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 042
Senast: gammalek
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
2 550
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama