Det står så på alla, men väldigt få sidor har någon spärr på adress eller liknande så testaDär jag beställde nu var det bara ett per hushåll
Vi lyckades få dubbla överallt utom från libero.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det står så på alla, men väldigt få sidor har någon spärr på adress eller liknande så testaDär jag beställde nu var det bara ett per hushåll
Jag har ägnat sommaren åt att rensa o städa o hittade lådan med sparade bebiskläder... Så smått allting varHaha! Jag tänkte att något bra kan det säkert finnas
Jag har beställt hem en iaf där det var kupong på en body från kappahl och lite annat. Tar mer längre fram när det verkligen blir en bebis. Jag vill skaffa mig något litet, gulligt babyplagg som jag kan krama så länge
Ni som ska ha första barnet; När kommer ni börja handla grejer, planera i hemmet osv? Jag vill börja fundera lite på namn eftersom vi säkert kommer ändra oss flera gånger, men sambon är lite sisådär med det. Däremot tänker jag inte börja handla och fixa förrän efter Rul.
Det är ju en del som ska barnsäkras i hemmet också.
Ni som ska ha första barnet; När kommer ni börja handla grejer, planera i hemmet osv? Jag vill börja fundera lite på namn eftersom vi säkert kommer ändra oss flera gånger, men sambon är lite sisådär med det. Däremot tänker jag inte börja handla och fixa förrän efter Rul.
Det är ju en del som ska barnsäkras i hemmet också.
Det står så på alla, men väldigt få sidor har någon spärr på adress eller liknande så testa
Vi lyckades få dubbla överallt utom från libero.
Jag vågar inte börja handla och planera än, det kan ju hända så mycket i början och jag kommer må skit om jag får missfall och sitter här med massa grejer och drömmar.
Jag måste nog våga mig ut på en av hästarna jag också. Kanske får ha med mig lite kex i fickan.Är så glad, lyckades ta en skrittur på min fantastiska lilla ponny ikväll Oj vad energi det gav! Glömde bort illamåendet lite för en stund
Min stora häst kan vara ganska busig ibland så jag kommer kanske ta några lugna turer med henne bara, eller promenader. Hon skulle aldrig sparka mig och är helt orädd för fordon med mera. Ponnyerna är under inkörning och trickträning och de känns inte lika farliga. Vid inkörning har jag alltid hjälp av sambon också.Hur tänker ni annars med ridningen? Hur länge tänker ni rida om inget tillstöter?
Hur tänker ni annars med ridningen? Hur länge tänker ni rida om inget tillstöter?
Är riktigt shoppingsugen men tänker låta bli ett tag till, vågar inte riktigt. Planera gjorde vi långt innan, redan när vi började prata om barn för två år sen. Lika så med namn, det är sånt vi alltid pratat om även långt innan vi ens försökt skaffa barn
Hur tänker ni annars med ridningen? Hur länge tänker ni rida om inget tillstöter? Jag är faktiskt dåligt påläst om hur fostret påverkas av eventuell avramling och bm är ingen idé att fråga eftersom hon gapade rakt ut om jag vill döda mitt barn bara när jag berättade att vi hade hästar, jag kan ju bli sparkad! Där känner jag dock att det är betydligt större risk att ett flygplan störtar i huvudet på mig än att min lilla snälla ponny skulle sparka mig eller att man ramlar i trappan eller krockar med bilen.
Ridningen vet jag dock inte, han är grymt snäll, lugn och lydig men det är ju trots allt en ungponny så han kan ju lätt bli rädd för saker han inte upplevt förut.