Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppar in på denna listan nu då, efter att för rätt kort tid sedan även gjort ett inhopp i vintertråden som slutade med missfall. Är ju väldigt tidigt ännu men hoppas att den här väljer att stanna
Mars
1/3-Fille 26 år första barnet
16 - Mirifax, 33 år, fjärde(varav ett sent missfall)
23 - lil-sis, 35 år, första
April
1 - _Zacke_, 26år, första barnet
17 - Melisen, 33 år, andra barnet
Maj
Tråkigt på missfallet, håller tummarna! Kul att vårlistan börjar fyllas på lite
Själv har ja typ noll matlust, nästan inget är gott! Men har klämt i mig en halv portion kycklingspett med jordnötssås, det var nog vad min gravidkropp behövde, både salt och fett haha! Mår inte direkt illa, men som idag när jag på dagen ätit dålig pga noll matlust så blir jag lätt illamående... Men tror nästan minskade aptiten beror på min kraftiga övervikt, som kroppens självförsvar för att jag inte ska gå upp så mycket! Har bara gått upp knappt ett kilo (pendlar mellan 4 hekto till 9 hekto vecka för vecka) och är 11+2 idag!
Verkar vara så himla olika men läste 1-5 kg första trimestern är "normalt"Jag har gått upp tre 8+1 enl VUL.
Har följt er på avstånd men varit för trött för o göra några längre utläggningar (min hjärna går på sparlåga)... Har börjat jobba och det fungerar hyfsat tror jag (jobbat två dagar). I morgon börjar verkligheten på riktigt med barn till dagis/fritids o jobb hela veckan för både mig o mannen. Dagen känns som den går ut på o städa, tvätta o packa väskor. Men först ska jag rida en lång runda göra det roliga först omtanke däckar på soffan sedan 
Hae även gått i väggen ordentligt för 1 1/2 år sedan så att jobba heltid är inte helt givet (lider fortfarande av hjärntrötthet) så för mig är det viktigt med rutiner o tja, att allt flyter på så jag inte behöver tänka för mycket
Mitt illamående har börjat lägga sig men trött är jag o har börjat få ont i båda fogarna i skinkorna bak men, bara o kämpa på. Idag är det 9+2 tror jag. Känner mig dock lite tveksam för det tär att missfallet sist var så sent o att jag inte kommer kunna slappna av förrän runt RUL i v 19-20 någonstans och det är många veckor till.. visserligen kan vi inte styra över naturens lagar och gång o tur är väl det eftersom det nog ändå blir som det ska i slutändan, men någonstans gnager det ändå
Sån mjuk kudde är bra man kan ha i sängen när man sover. Påminner om amningskuddeJag går bäckensmärtor redan runt v5, helt värdelöst. Har ont i båda skinkorna och i fredags efter för mycket mockande och städande gjorde även framfogen ont Igår kväll var det svårt att hitta bra position i sängen, minsta lilla jag rörde mig fel och det sköt som knivar genom skinkorna
Jag går bäckensmärtor redan runt v5, helt värdelöst. Har ont i båda skinkorna och i fredags efter för mycket mockande och städande gjorde även framfogen ont Igår kväll var det svårt att hitta bra position i sängen, minsta lilla jag rörde mig fel och det sköt som knivar genom skinkorna
Vilken häftig larv, var hittar man sådana?Sover med en sådan, bodypillow är för "bökig" https://instagram.com/p/BJGMkQAD_rO/
Underbart, älskar connemaror.. Är uppvuxen med enJag kan ligga hur som helst men inte byta ställning
Just nu är Greta på sin första utomlandsresa, vi tittar på connemaror