Jag vet inte hur vi ska göra med föräldraledigheten. Vill vara hemma länge men funderar på o kombinera föräldraledig med 50% plugg från ht -17. Distansstudier till speciallärare. kan då vara hemma längre o leva på csn kombinerat med föräldrapeng....
Hoppas på att få föda på mitt hemsjukhus, Kristianstad. När dottern ville komma till världen var där dock fullt o hon är född i Helsingborg ca en timme bort. Det var sjukt meckigt eftersom hon blev sjuk o hamnade på neo och sonen och djuren var 10 mil därifrån. Det var väldigt jobbiga dagar med mycket körande för maken. Så jag önskar av hela mitt hjärta att vi får föda hemma om trean med hamnar på neo (både ettan o tvåan har gjort det).
Krypa upp ur sängen trött som få. Varit vaken i natt då bebis bestämde sig för o vara akrobat och studsa på min magsäck. Skrämde maken när jag halv tre i natt letade genom varenda väska i hallen efter gaviscon. Tur han inte hade baseball träet med sig
I kväll är det 80-års fest för svärmor
och på söndag Ullared. Funderar på om jag ska bebishandla lite
men är ju fortfarande ett tag till hen kommer.... beställde en babybox igår. Funderar vidare på tygblöjor, verkar ju finnas hur många märken som helst!!!!!
Två och en halv vecka till jullovet