@Beppo
Vilket grottmongo!
Rör man inte på sig så får man ännu mer ont! Alla jag har pratat med under mina graviditer rekommenderar vattengympa just för att det är så avlastande, men stärkande.
Och jag har mindre ont ju mindre jag rör mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Beppo
Vilket grottmongo!
Rör man inte på sig så får man ännu mer ont! Alla jag har pratat med under mina graviditer rekommenderar vattengympa just för att det är så avlastande, men stärkande.
Och nu fick jag ett NEJ i sömnen från honom. Tydligen pussas jag för mycket...Ligger här och myser bredvid min snart 2 åriga gosse. Mindre än en vecka kvar nu. Tiden går så oerhört fort, vi kom ju nyss hem från BB med honom.
Så fin!!
Så fin!!
Bm igår, vi lekte jakten på röd oktober (bara kag som tycker det låter som u-båts jakt?). Allt lät bra.
Läkarbesök på torsdag ang mitt nedra bäcken, 22ec planering inför kejsarsnitt.
Skönt att få planeringen tidigt! Jag tänkte be om planering för snittet så fort som möjligt också, har rul den 15/12 så jag borde kunna få det i dec.Bm igår, vi lekte jakten på röd oktober (bara kag som tycker det låter som u-båts jakt?). Allt lät bra.
Läkarbesök på torsdag ang mitt nedra bäcken, 22ec planering inför kejsarsnitt.
Röd oktober?
Skönt att få planeringen tidigt! Jag tänkte be om planering för snittet så fort som möjligt också, har rul den 15/12 så jag borde kunna få det i dec.
Varför ska du snittas? Kommer inte ihåg ifall du blivit snittad förut
Oj!! Det är ju inget man riskerar i onödan..Moderkakan lossnade inte förra gången, när de drog och tryckte för att få loss den blev det blodbad och jag förlorade 2,5 liter blod. Blev kvar i 5 dagar, fick en förlossningsdepression och som bonus 5 stafylokockinfektioner i brösten. Mådde som en gnu... Tack och lov förstående barnmorska och när hon fick höra att min mor råkat ut för samma sak 3 ggr var det inget att diskutera.
Oj!! Det är ju inget man riskerar i onödan..
Hoppas verkligen att jag får min planering tidigt så jag kan ge besked till ag så fort som möjligt, vill ju gå hem mina 60dagar innan
Nä, det var oerhört tufft för mig. Andra klarar det bättre, men jag var helt slut redan innan eftersom jag är kass på att vara gravid.
Kräks fortfarande i v 21, ligament och bäcken är hopplösa och mår rätt risigt.
Jag siktar på att jobba så länge som möjligt, men jag kan förstå att 60 dagar innan vore skönt.
Usch.. jag kräktes fram till v17 med Filippa och fram tills 14-15 med denna. Och det är jobbigt!!
Jobbade fram till 3,5v före bf sist. Men denna gången så kommer vi ha så sjukt mkt kontroller det sista att jag bara vill kunna fokusera på att ta det lugnt och kunna bara släppa allt och ge mej iväg om jag blir orolig för nåt. Jobbet finns kvar och vikarien är ordnad, så jag sätter ingen på pottkanten heller och det är skönt.
Åååh!
Vad skönt att släppa kontrollen över jobbet och bara fokusera på er och bäbisen! Tror det är väldigt viktigt i er situation att få bli lugnad med kontroller, kan tänka mig att det är nog så nervöst ändå och då ska man ju inte behöva tänka på jobbet!
Sean Connery som rysk avhoppare i u-båt.