Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är jätteskönt att inte behöva jobba Pluggar ju men det tar inte massor av tid.
Samma för mig! Visserligen 5 v praktik nu men är kul att se nåt annat än hemmets fyra väggar ibland men från 15 januari gör ja ingenting! Antingen gravpenning eller ev sjukskrivning, kan inte gå tillbaka till mitt ordinarie jobb o beror på hur mkt förskassan krånglar!
Trodde jag skulle bli rastlös men icke
Antar att du har några djur att ta hand om o så som kanske gör att dagen går ngt snabbare? Jag har en katt, tar inte så lång tid att byta vattnet o fylla på mat! Är så van att jobba mer än 100%, ha hund, häst/ar o massa annat för mig. Nu har jag varken hund eller häst längre vilket gör att dagrna går otroligt segt... Dock är sambon inte sugen på häst (gemensam ekonomi och jag har inte riktigt råd själv just nu) och jag är inte så sugen på hund igen för stunden...
Vad är pyckig för något?Dagens tips.
Åk INTE till nåt handelsområde denna helgen.. Tänkte inte på att det är "Black weekend" Höll på att få ett mindre bryt när jag skulle in och köpa ett par nya ljusstakar. Kände mej riktigt aggressiv
Men tog ändå en sväng till babyproffsen för att provrulla vagnar, Kronan föll bort direkt, kändes "pyckig".
Så valet står mellan Emmaljunga edge som är mysig och "fluffig" och den nya Emmaljunga Nxt90 som va helt fantastiskt fin!
Får se vad det blir till våren
Dagens tips.
Åk INTE till nåt handelsområde denna helgen.. Tänkte inte på att det är "Black weekend" Höll på att få ett mindre bryt när jag skulle in och köpa ett par nya ljusstakar. Kände mej riktigt aggressiv
Men tog ändå en sväng till babyproffsen för att provrulla vagnar, Kronan föll bort direkt, kändes "pyckig".
Så valet står mellan Emmaljunga edge som är mysig och "fluffig" och den nya Emmaljunga Nxt90 som va helt fantastiskt fin!
Liten och klen typVad är pyckig för något?
Tänkte inte på det...Lönehelg före jul, alltid galet med folk
Sitter på hotellet och vilar fötterna efter att ha gått omkring i Dublin några timmar medan resten av sällskapet varit på whiskey-provning. Packade bara med mig ett par termoleggings i resväskan med förhoppning om att köpa lite mammakläder här, men det verkar vara stört omöjligt att hitta. Inte ens på H&M fanns det. Får nog beställa lite plagg över nätet när jag kommer hem, för ironiskt nog finns inga mammakläder i mina två närmaste städer i Sverige heller...
Här är det bara hm som har mammakläder, 3-4mil bort Beställer allt på nätet.Har också kollat i vanliga butiker, inte heller hittat mammakläder, jättekonstigt tycker jag!
Här är det bara hm som har mammakläder, 3-4mil bort Beställer allt på nätet.
Dagens tips.
Har haft ett par lugnare dagar här med och inatt var det ovanligt stilla. Blev väldigt orolig men sambon bad mig äta frukost och sen ringa och rådfråga förlossningen men efter frukost blev det full fart där inne igen, som om lillen tog igen nattens uteblivna rörelser också.Viktor har inte gjort så mkt väsen av sig när jag varit iväg. Svårt att veta om det är stress pga den ovana konstanta rörelsen eller trött pga densamma. Eller om han ändrat läge. Får se hur det blir nu när vi kör vardagslunk igen.
Det har inte varit helt still iaf som tur är.