Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kräkts upp middagen. Är ynklig.
.Börjar leta termobyxor, hur klär ni er i typ vinterväder (kallt till och med i Skåne nu) och fryser jag får jag garanterat skitvärk deluxe 
Det förstår jag! Jag hade blivit jättebesviken.. och 18+1 är väl inte för tidigt att göra rul?Jag är riktigt upprörd nu såhär i efterhand!
Hon avslutade undersökningen efter att ha kollat tre saker. Med ursäkten att jag var för kort gången (1 vecka) jag är i 18 +1... och att moderkakan var där, och att det var en del emellan (fett menade hon ) jag var mycket större under min andra graviditet.
Att åka på ultraljud tar 2 timmars resa fram och tillbaka. Min man kan inte följa med nästa gång så mina föräldrar följer med istället. Jag är riktigt ledsen över det här skit besöket!
Det förstår jag! Jag hade blivit jättebesviken.. och 18+1 är väl inte för tidigt att göra rul?
Sen varför påpeka att det är fluff på magen? Det är ju inte direkt unikt att det är ett litet lager Jag har mer fluff mitt fram nu andra grav än första även om jag väger typ samma.
Hoppas du får ett bättre bemötande nästa gång
Alla säger olika men samtidigt är allt normaltMin BM sade till mig att det _kan_ vara svårare att se om man är fluffig och då bokar hon lite senare tider för RUL.
Men det verkar vara lite olika (som med allt annat...!)
Det är så min framfog ger sig till känna.Varför?
Jag har fått åderbråck där och det trycker väldigt och gör ont!
Aha, okej!Det är så min framfog ger sig till känna.
Kräkts upp middagen. Är ynklig.
Jag hoppar in från Vinterföräldrar 16/17 och tänkte bara säga att järntabletterna gör mig lös i magen redan vid 1 tablett och jag tar 2 om dagen. Det är ju skönt att slippa bli förstoppad, men det är tyvärr inte säkert att järn saktar in tarmarna.Fy... Jag har bara kräkts en gång tror jag, pga soplukt i komposten, men får istället springa på toa titt som tätt... Nästan hoppas på att jag har låga järnvärden när jag ska till BM 18/11 så att jag får äta de omtalade järntabletterna och då hoppas på att magen blir lite mera "stabil". Kan göra tvåan 2-6 ggr per dag, varierar något! Och folk som säger att man blir hård i magen
Jag! Jag byter ord i meningar, ställer saker i kylen som absolut inte ska vara där, får läsa saker 2 gånger för att förstå vad jag läser, upprepar saker som jag redan sagt och frågor frågor jag redan fått svar på Känner mig uberkorkad och hjärnan hänger inte med alls
Mars
1/3-Fille 26 år första barnet
11/3 Mayalv 34 år, andra barnet
11/3 Oktiv 32 år andra barnet
15/3 Ariane, 35 år, andra barnet
16/3 - Mirifax, 33 år, fjärde(varav ett sent missfall)
19/3 - Suspiria, 31 år, första barnet
21/3 - lil-sis, 35 år, första
23/3 - helena_hamrerk, 30 år, första barnet
April
1/4 - _Zacke_, 26år, första barnet
2/4 - Imnir, 24 år, tredje barnet
5/4 - Lime, 26 år, andra barnet
8/4 - hyacinth
15/4-Lynxlady, 34 år, tredje barnet
15/4 - Melisen, 33 år, andra barnet
18/4 Donnatello, 32 år, tredje barnet
25/4- Lazy Lady, 35år, andra barnet, 1barnet föddes/dog 18/4-16 i intrauterin fosterdöd v41.
26/4 - Petronella, 27år, första barnet (fd. Happygirl)
28/4 - Diremone, 29 år, första barnet
Maj
12/5 - TeamLundVer, 33år, andra barnet
13/5 nyfiknajag, 27 år andra barnet
15/5 Norrisen, 35 år andra barnet
20/5 - Lilltess,24 år, andra barnet
24/5 - hjärter_dam, 29år, andra barnet
25/5 Bobberiboo, 25 år, andra barnet
?/? - Beppo, 32 år, första barnet
Plockar bort mig själv ur listan och säger hejdå. Blev ingen bebis denna gång .
Jag vet, jättesorgligt och jobbigt.Åh nej