Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här de där larviga små armarna är bästa grejen! Och jag tycker det finns likheter...
Stort huvud
Tunna små armar
Massa tänder
Det är ju så synd om dem så egentligen får jag lite dåligt samvete
Nä fy.. Det är ju i klass med när jag hängde och kräktes som bäst och valpen hängde ryggsäck på mejJag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag fick en nysattack nyss, och då spänner sig hela jag. Jag fick så förbannat ont i fogarna så jag kollapsade på golvet. Hunden trodde jag hittat på en ny lek och började busa med mig där jag låg på golvet och stöna
Tror jag kände en första rörelse idag också.. Som om nån drog en fjäder på insidan av magenIdag kände jag första sparken
Sjukskriven några dagar...
Ont i ländryggen och i höfterna så jag har svårt att sova. Strålar ner i benen och känns som krypningar (restless legs typ) Inget verkar lindra smärtan och Alvedon hjälper inte.. Ren pina att sitta o köra buss en längre stund. foglossning eller bara min rygg som spökar ändå tro? Har ju haft problem med rygg o höfter till och från men nu är det värre än det brukar vara och det är bara v.14 än...
Snöat in på att jag vill ha kinamat med... friterat.. nomnom! Men har än så länge låtit bli. Gått ner två kg pga illamående och kan inte riktigt äta ordentlig middag längre, är som att det tar stopp.
Possitivt är iallafall att jag pratat med Chefen och ordnat en plan för jobbet framöver. Får se om den går att hålla eller om det blir sjukskrivning en längre period. Ska inte träffa barnmorskan förrän i Januari igen men kanske måste ringa henne innan.
Har man problem eller tidigare skador i rygg och bäcken är det relativt vanligt att foglossning blir besvärligt tidigare än "vanligt".
Jag har gått upp 3.5 kilo hittills och känner mig som jag gått upp 35 . badboll de lux ungefär