Vårföräldrar 2017 del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Testade några namngeneratorer nu för skojs skull, får jag en kille ska han heta christofer-robin eller karchimier enligt generatorerna och en flicka ska heta angelica eller jessica! Fick förslag på milou också som namn som passar båda könen! Tjejnamnen känns som ganska vanliga namn men vet få christofer-robin eller karchimier i sverige ;)

Jag sitter nu hemma nöjd och glad efter att ha hoppat över ytterligare ett ridpass. . . (Vi har faktiskt saker vi borde träna på inför lektionen på torsdag). Jag vill helt enkelt bara hem efter jobbet vill egentligen inte ens vara på jobbet trots att jag gillar mitt jobb. Jag har liksom utvecklat ett stort behov av att vara hemma, umgås med sambon och katterna och pilla med saker hemma, ordna fixa dona. Nått slags "boa-beteende" kanske? Någon mer som känner igen sig? =S

Här är det sambon som står för namnförslagen och jag tycker det mesta låter bra :p Jag känner mig inte så engagerad i frågan av nån anledning. Ett namn får den iaf just nu Nora eller Douglas

Jag sitter nu hemma nöjd och glad efter att ha hoppat över ytterligare ett ridpass. . . (Vi har faktiskt saker vi borde träna på inför lektionen på torsdag). Jag vill helt enkelt bara hem efter jobbet vill egentligen inte ens vara på jobbet trots att jag gillar mitt jobb. Jag har liksom utvecklat ett stort behov av att vara hemma, umgås med sambon och katterna och pilla med saker hemma, ordna fixa dona. Nått slags "boa-beteende" kanske? Någon mer som känner igen sig? =S

Jag trivs typ alltid hemma men överfalls ibland av en lust att sy och sådär.

Jag kan inte sy :o

@Fille jag gav upp efter Raymond och Brandon ;)
Det var inga namn som passade ihop med ettan. Jag ska prova mer en annan dag.

_______

Kan inte sova, sängen är för mjuk och kroppen gör ont. Knyttet puffar och buffar, jag hoppas att hen inte tänker vara såhär nattaktiv sen.

Har i stort sett sovit konstant sedan 19 igårkväll till 05.15 idag när makens väckarklocka startadeO_o
Så fort det är nåt som innebär minsta stress så blir jag totalt slut efteråt.
Va på föräldraträff för såna som förlorat sina bebisar i måndags (djävulskt jobbigt, dom andra föräldrarna hade gjort det så nyligen:cry:)
Lite småstressigt på jobbet och gjort vår egen bokföring. Så när jag väl kom hem igår och fått lyssna på liten i magen så tog det tvärstopp antar jag.
Men idag! Ledig, fulväder deluxe så får det bli lussekattsbak:up:

Har i stort sett sovit konstant sedan 19 igårkväll till 05.15 idag när makens väckarklocka startadeO_o
Så fort det är nåt som innebär minsta stress så blir jag totalt slut efteråt.
Va på föräldraträff för såna som förlorat sina bebisar i måndags (djävulskt jobbigt, dom andra föräldrarna hade gjort det så nyligen:cry:)
Lite småstressigt på jobbet och gjort vår egen bokföring. Så när jag väl kom hem igår och fått lyssna på liten i magen så tog det tvärstopp antar jag.
Men idag! Ledig, fulväder deluxe så får det bli lussekattsbak:up:

Skönt att få sova ordentligt!! Skulle jag också vilja göra... Men nej den tiden verkar helt förbi :(

Skönt att få sova ordentligt!! Skulle jag också vilja göra... Men nej den tiden verkar helt förbi :(
Så är det vanligtvis för mej också, sover för det mesta stötvis eller vad man ska säga (har haft jätteproblem med sömnen sista halvåret, kanske inte så konstigt iofs)
Sen rasar jag ihop och sover ett halvt dygn. Svinjobbigt att inte vara utvilad mer än nån gång då och då.

Så är det vanligtvis för mej också, sover för det mesta stötvis eller vad man ska säga (har haft jätteproblem med sömnen sista halvåret, kanske inte så konstigt iofs)
Sen rasar jag ihop och sover ett halvt dygn. Svinjobbigt att inte vara utvilad mer än nån gång då och då.

Förstår att du haft svårt att sova, jag har ju "bara" graviditet att skylla på! Hade en period där jag inte var kissnödig och fick sova men det handlade om några veckor bara... Har i och för sig bakomliggande sömnproblem men dom har varit ganska lugna senaste året!

Förstår att du haft svårt att sova, jag har ju "bara" graviditet att skylla på! Hade en period där jag inte var kissnödig och fick sova men det handlade om några veckor bara... Har i och för sig bakomliggande sömnproblem men dom har varit ganska lugna senaste året!

Man sover rätt ruttet som gravid överlag, vaknar så fort man ska vända sej. Sista veckorna känner man sej som en strandad val:D Så fort man ska vända sej så får man hugga tag i madrassen och dra sej runt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 663
Senast: MML
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 034
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 968
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4