Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skapar tråd nr två
Vilka mästerbabblare vi är
Nu vet jag inte vem som skrev om sin syster och att systern handlat massor med bebissaker men iaf:
Jag gjorde som du med första barnet, tog det lugnt. Att handla innan man ens blivit gravid hade jag inte vågat men jag är så rädd för allt också jag började handla efter RUL. Då visste jag att deg fanns en livsduglig bebis iaf. Sen kan de gå åt pipan iaf men jag kände mig lugnare efter det
Nu vet jag inte vem som skrev om sin syster och att systern handlat massor med bebissaker men iaf:
Jag gjorde som du med första barnet, tog det lugnt. Att handla innan man ens blivit gravid hade jag inte vågat men jag är så rädd för allt också jag började handla efter RUL. Då visste jag att deg fanns en livsduglig bebis iaf. Sen kan de gå åt pipan iaf men jag kände mig lugnare efter det
Det var jag som skrev. Min syster är mer peppad än vad jag är nästan...
För mig känns det inte helt verkligt än att jag har en bäbis i magen. Kanske efter ultraljudet den 16:e december att det börjar kännas verkligt då och då kanske suget att börja handla sätter in.
Var på daterings ul nu. Jag blev flyttad BAKÅT! Han räknade fram 9+4. Det stämmer ju inte för fem öre med min mens, alls faktiskt. Skit osså...
Nä... vilken vecka trodde du?Var på daterings ul nu. Jag blev flyttad BAKÅT! Han räknade fram 9+4. Det stämmer ju inte för fem öre med min mens, alls faktiskt. Skit osså...
Räknar jag rätt blir det 25maj istället.Då blir det nytt BF antar jag?
Enligt sista mensen borde jag ha varit i 11+4 idag.Nä... vilken vecka trodde du?
Räknar jag rätt blir det 25maj istället.