Magbild på mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var tur i oturen att min favvohäst inte ville bli fångad, han är inte riktigt lika snygg som Modlak som nu fick ställa upp vädret var verkligen på vår sida dessutom, dels solen o dels när vi kom till stallet låg det massa snörök/dimma i hagen där vi var, så himla lyckat!
Jag är inte tillräckligt teknisk för o få in bilder här... för visst måste jag lägga upp dem och sedan lägga länken till bilden här?
Idag var det min tur o göra en tur in till förlossningen. Har haft hemska sammandragningar sedan i går kväll, när jag ringde in tyckte barnmorskan att de skulle kollas upp. Mycket riktigt så registrerade ctg - kurvan mycket aktivitet, men som tur var så var tappen opåverkad Så jag skickades hem med order om att vila, vila och vila. Tydligen kan det bli så när man har fått flera barn innan. Hade det varit v.36 och inte v.31 hade jag inte brytt mig om att åka in utan tänkt att naturen har sin gång, men nu känns det skönt att ha kollat upp ordentligt. Börjar ju jobba igen på tisdag Ger mig lite ångest.... sitter och pillar med en grovplanering nu fram till sportlovet, känns ju skönt när det är gjort, men kan erkänna att jag nog inte är riktigt laddad. Mer sugen på att filosofera eller titta rakt ut i luften Får trösta mig med att mina föräldrar kommer och fikar våfflor halv tre, så får väl snart sätta maken på att göra våffelsmet och försöka skriva klart denna där grovplanering
De satt fint Lite smet kvar till mellis i morgon shepherds pie låter intressant fel det heller!Här är en till med megasammandragningar Dom lugnar sej dock när jag vilar så jag får väl hålla mej till det och inte hitta på en massa "ska bara".
Våfflor.. Får jag också komma? Kan byta med shepherds pie gjord på rådjur
Jag har previs stått i en varm dusch i en halvtimme, nu får jag storstryk precis på op ärret vid navelnBadat tunna en stund under stjärnhimlen
Nu lever V om ordentligt och roar sig med att sparka på det ömma stället på höger sida.
Skitunge.
Dags att sova...
Jag har nog lyckats få graviditetsdiabetes
Ska testas igen men anar att jag torskar...
Jag har nog lyckats få graviditetsdiabetes
Håller tumme att du inte har fått det!Jag har nog lyckats få graviditetsdiabetes