Bara för att alla gnäller att ni inte kan sova så har jag inte heller kunnat det inatt sovit ett par minuter, vänt på mig, sovit ett par till, vänt på mig osv osv.... lyckans mig
Jag sover fortfarande oftast som en gris Behöver inte ens kissa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara för att alla gnäller att ni inte kan sova så har jag inte heller kunnat det inatt sovit ett par minuter, vänt på mig, sovit ett par till, vänt på mig osv osv.... lyckans mig
Jag har nog lyckats få graviditetsdiabetes
Ska testas igen men anar att jag torskar...
vad gör man åt det?Jag har nog lyckats få graviditetsdiabetes
Jag har nog lyckats få graviditetsdiabetes
@Hyacinth vad jobbigt.. Vilka symptom har du fått??
vad gör man åt det?
Kraftig "mensvärk" några gånger i går kväll, sov lugnt, två känningar när jag vaknade men nu är det lugnt igen. Hade jag haft sammandragningar samtidigt hade jag nog ringt in till fl men magen var som vanligt.
I dag trycker det lite neråt men det gör inte ont eller så.
Bästa bilmeken tog in min bil direkt på morgonen ("småbarnsföräldrar måste ha värme i bilen" sade han) så nu är det bara att vänta på domen och förhoppningsvis kunna visa upp den i dag eller i morgon.
Lite ångestladdat med verkstaden eftersom jag inte har beslut från fk = kännbart mindre pengar in som jag vet (kan ju inte räkna med fk när jag inte vet vad, eller om, som kommer). En ev större utgift till känns inte sådär överdrivet nödvändigt.
Ska ge fk måndag + tisdag, sedan ska jag börja jakten på handläggaren...
Jag började jakt på handläggaren idag, min skoltermin är slut på fredag. På måndag måste ja antingen börja jobba igen eller få gravpenning. Blev lovad att handläggaren skulle ringa mig inom två dagar...
Hoppas den ringer fort!
Jag får nog börja i morgon ändå.
Fk:s system är bedrövligt. Jag avundas inte handläggarna och deras arbete. (att det sedan finns totalt urkassa handläggare är ju inte systemets fel)
Ja lite halvsegt... skickade in första pappret om gravpenning 18/11. Chefen skickade in sitt 1/12. Sen har mitt lönekontor segat sig o inte skiclat in papper i tid... Så det är väl inte förskassans fel i och för sig. Men dom hade lönekontorets uppgifter 19/12. Så är ju snart en månad sen...
Fick ett mindre bryt i morse. Jag är så sinnessjukt less på att inte kunna köra på som jag är van och mår bra av att göra.
Det är väldigt påfrestande när inte kropp och knopp är överens. För min del gör det inget om knyttet (nu har vi äntligen två pojknamn som känns bra i tanken, om dom passar sen är en annan historia) kommer ut i v38 så bara därför ska väl hen gosa där inne till v42...