Skönt att höra att allt ser bra ut! Andas och ta det lugnt nuDen lever! Nu stänger jag telefonen ett tag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att höra att allt ser bra ut! Andas och ta det lugnt nuDen lever! Nu stänger jag telefonen ett tag!
Åh vad sköntDen lever! Nu stänger jag telefonen ett tag!
Va skönt! Lycka till med vad som än är på G nuDen lever! Nu stänger jag telefonen ett tag!
På väg hem alla värden såg bra ut och åker hem o inväntar mer regelbundet värkarbete vi har en kvart in till sjukhuset o tanken på o gå där inne är stressande. Skönare o gå hemma med tens apparaten...
Jag svarar alla, jag har en mycket klok make. Som precis städat upp blodbadet i badrummet.... Såhär är det....
Jag har en ruva på ländryggen långt ner. Förmodligen har den spruckit och orsakat blodbadet när jag duschade. På förlossningen hittade de inget blod i fiffi om man säger så det blev lite märkligt..
Det var två cm öppet och oregelbundna värkar samt ett högt blodtryck..
Men bebisen hade varit slö på fm, jag har börjat få fler värkar och när blodet började rinna inte kollade jag väldigt noga varifrån det kom, räckte med att konstatera att det rann längs benet och blev fotspår Mannen konstaterade i alla fall efter ett tag på förlossningen när jag drog ner byxorna att trosor och byxor också var fulla med blod i ungefärlig ruvnivå och neråt... Det ingen av oss kan förstå är dock hur denna ruva i så fall kunnat bli så mycket blod
även om jag är lättblödande känns det mycket fånigt....
Så oregelbundna värkar, omfödeskestatus och gränsfall på o gå hem gör nu att jag är hemma för att jag trivs bättre hemma med panodil och tensapparat i högsta hugg
Jo, fast i mitt fall kom barn nr 1 spontant två dagar efter BF och då säger "alla" att man sannolikt inte går över med tvåan. Med första barnet var jag också mentalt inställd på två veckor över tiden.Jag hade ju BF 1/3, men redan från början ändrade jag BF i huvudet, till 16/3 (visste ju inte att jag bara fick gå över en vecka pga bmi). Det var ju psykologiskt men gjorde att det inte blev så jobbigt att gå över 9 dagar! Så tips om ni får fler barn, för mig funkade det
Jag svarar alla, jag har en mycket klok make. Som precis städat upp blodbadet i badrummet.... Såhär är det....
Jag har en ruva på ländryggen långt ner. Förmodligen har den spruckit och orsakat blodbadet när jag duschade. På förlossningen hittade de inget blod i fiffi om man säger så det blev lite märkligt..
Det var två cm öppet och oregelbundna värkar samt ett högt blodtryck..
Men bebisen hade varit slö på fm, jag har börjat få fler värkar och när blodet började rinna inte kollade jag väldigt noga varifrån det kom, räckte med att konstatera att det rann längs benet och blev fotspår Mannen konstaterade i alla fall efter ett tag på förlossningen när jag drog ner byxorna att trosor och byxor också var fulla med blod i ungefärlig ruvnivå och neråt... Det ingen av oss kan förstå är dock hur denna ruva i så fall kunnat bli så mycket blod
även om jag är lättblödande känns det mycket fånigt....
Så oregelbundna värkar, omfödeskestatus och gränsfall på o gå hem gör nu att jag är hemma för att jag trivs bättre hemma med panodil och tensapparat i högsta hugg
Sårskorpa på skånskaSkönt att allt var bra med barnet!
Men, vad är en ruva?
Sårskorpa på skånska
Det va så liteTack!
Tack!
Jag var tvungen att googla för jag visste inte heller vad det varSkönt att allt var bra med barnet!
Men, vad är en ruva?