Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför extra kontroll?V sover middag i soffan efter att ha varit ute större delen av dagen. Jag hunnit äta en macka, en banan och en mugcake. Jag äter långsamt
Imorgon är det dags för extra kontroll på bvc.
Varför extra kontroll?
Visa bifogad fil 14682
Inte precis tummen upp idag men vi behöver inte träffa läkare ännu.
Men vad gör man? Kan ju inte tvinga i honom mer mat och vill absolut inte riskera att skapa press runt maten. Han äter vid varje måltid men inte så mycket och nu ber han om äpple/päron och kommer direkt till tallriken och tar mat när det är färdigt.
Använd mkt smör och grädde, regelbundna måltider (vi äter ca var tredje timma) är sånt ja tänker kan vara bra, men där kanske du redan är. Sedan kanske dra ner på amning och bara amma nattetid eller nåt? Jag vet inte alls om det kan hjälpa men har läst att det hjälpt för andra. Annars släpper det nog när han börjar förskolan och ser andra äta
Dag 1, 9-11. Vi var inne, åt lite banan och sedan ute en stund innan vi gick hem. Han accepterade att bli buren av pedagogen och ett av de större barnen ( ).
Imorgon ska vi äta lunch också.
Ååhhh jag som googlat mig fördärvad och började inse att jag måste köpa en kylfilt till hund att ha i stolen. Hon är alltid helt plaskblöt efter en längre sträcka Så det finns riktiga till bilstolar??Nu har jag beställt en aeromoov dyna till bilstolen. Jag hoppas den är så bra som många säger för hon blir så fruktansvärt varm när vi åker bil.
Nu har jag beställt en aeromoov dyna till bilstolen. Jag hoppas den är så bra som många säger för hon blir så fruktansvärt varm när vi åker bil.
Nu har jag beställt en aeromoov dyna till bilstolen. Jag hoppas den är så bra som många säger för hon blir så fruktansvärt varm när vi åker bil.