Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svar till er alla!

Misstänkt borrelia alt en virusinfektion.
Penicillin insatt och nu är hon nästan sig själv igen. Tack och lov! Det har varit skit läskigt rent utsagt att se sitt barn i det skicket hon var i :cry:

Kommer kindtänder på båda sidorna nere nu, ena sidan är röd och irriterad så han ska nog få lite alvedon ikväll, är dessutom tidvis supergnällig och börjat snora lite så kanske blir första VAB imorgon :eek:

Hade gått bra på förskolan idag med, de beskriver honom ungefär som jag skulle göra och han är glad när vi kliver innanför dörren så han bör trivas :)

Jag har ett riktigt i-landsproblem, cornelis sover på min axel, jag skulle verkligen behöva gå på toa men vill inte väcka honom när han sover så gott:rofl:

Jag har ett riktigt i-landsproblem, cornelis sover på min axel, jag skulle verkligen behöva gå på toa men vill inte väcka honom när han sover så gott:rofl:

Behöver kissa här med men V sover äntligen hyfsat lugnt efter en bedrövlig kväll och natt. Men inte så djupt så lär vakna om jag går...

Tror vi kommer få en stökig natt igen. 3 uppvak på 1.5 h. I natt fick vi inte mycket sömn. Tror det är tänder och att han är på väg att lära sig gå som stör.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 417
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 867
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 706
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar