Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
3C0C7D24-FB7A-420B-A875-E3C44D8D5A56.webp

Idag var sandlådan rolig :D

Vi kom hem från öppna strax efter 12. 12,30 somnade C och han sover än, brukar sova 1-2 h per dag! Måste ta tempen när han vaknar...

Började jobba i onsdags och trivs så sjukt jäkla bra:bump: Bara att få umgås med bara vuxna hela dagarna på ett skut roligt jobb dessutom gör att jag är på så jäkla bra humör när jag kommer hem. Bebis och mister har deg bra hemma och hon är inte slls överdrivet klängig när jag kommer hem:up:

@Fille
Hahaha!
Det kan inte vara lätt att leva med djurgalna tjejer :laugh:
Vi har nu 1 hund, 2 katter och 2 kaniner.
Så vi behöver helt klart den här valpen så att det blir jämt antal av allt :angel:

Haha nä det är nog inte det! Jag hade önskat kaniner också men sambon är jätteallergisk (allergisk mot häst också men han brukar följa med ändå, går bra så länge han är utanför stallet när jag borstar). Hund vill sambon ha, jag gillar hund men vill spendera min tid på ev häst så vill inte låsa mig med hund, inte just nu i alla fall :) vi har en galen maine coon dock ;)

@Fille
Hund och häst är väldigt kompatibla tillsammans :o
Har testat den kombon för några år sedan och det gick alla tiders :up:

Har också testat, gick sådär :p kunde rida men honom i koppel tidigt på morgonen när jag inte riskerade att möta andra hundar, fick oftast vara instängd och stressad i en box osv. Nu vet jag ju att det finns många bra hundar men blev lite lätt avskräckt efter min russel!

Jag hoppas på ett föl framöver, håller på att arbeta sambon haha :p

Jag vill också ha föl :love:. Mitt sto vill inte ha föl. :meh:. (Fånghistorik...senaste anfallet i höstas).
Jag är erbjuden en superfin 3-årshingst (bruksnordis) som jag vill ha men känner att tiden inte är med mig, dessutom bör han komma till ngn som har intresse av att behålla honom som hingst (mkt intressant stam) men jag vill...

Jaja. Min tid kommer.

Jag vill också ha föl :love:. Mitt sto vill inte ha föl. :meh:. (Fånghistorik...senaste anfallet i höstas).
Jag är erbjuden en superfin 3-årshingst (bruksnordis) som jag vill ha men känner att tiden inte är med mig, dessutom bör han komma till ngn som har intresse av att behålla honom som hingst (mkt intressant stam) men jag vill...

Jaja. Min tid kommer.

Jag får köpa mig ett föl om jag vill ha ett :p

Jobbat på mitt "sommarjobb" fredag lördag. Tanken var att det bara skulle varit lördag men fick hoppa in extra fredag. Superskönt att komma ut och träffa vuxna! Är dock riktigt mör nu, inte van att stå 8 h på benen. Det hade gått jättebra för sambon och sonen också. Han börjar bli stor nu lillkillen.

Tur och retur till Skåne igår för komfirmation och kalas med start hemifrån 06.30 och hemma igen vid 2. Blev 8h i bilen sammanlagt men det fungerade bra:up: Sammy tyckte kyrkan va spännande och kalaset efteråt blev han mittpunkt för alla kusiner som tog hand om honom.

Idag va det kalas igen men bara 45min bort.

Nu vill man typ låsa in sej och inte umgås med nån annan än oss själva men det kommer vara kalas och gäster nästan hela nästa vecka ocksåO_o

Nya favoriten här hemma -Borsta tänderna:laugh: Så fort han hör att vi borstar kommer han krypandes i raketfart och ställer sej och drar i byxbenen på oss med ett stort leende. Han fullkomligen älskar tandkräm och har gjort sedan han va 6-7mån så att vänja in tandborsten va inga bekymmer alls, största bekymret är att han vill behålla den:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 422
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 870
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 715
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI