Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu förstår jag varför han checkade ut så tidigt igår. Både jag O och sambon mår skit. Spränghuvudvärk och ont i kroppen, antar att O mår lika dant. Vi har sovit större delen av dagen.
Vi håller ju på att bygga till. Avrådes starkt och har bestämt oss för äventyrstema i bägge barnrummen. Sonen får flygplan och Flisan får just luftballongerJag har nog äntligen bestämt mig för luftballonger eller ugglor på fondväggen till lillans rum och sedan låta någon färg gå igen på de andra väggarna.
Min lata sida säjer "lej bort tapetseringen" medan den andra säger "testa själv". Vi får se, jag kanske ska vänta med mina test tills barnen är lite större och inte lika intresserade av att hjälpa till .
(Har ett vardagsrum, en hall och ett kök som ska göras om på sikt. Vi funderar dessutom på en utbyggnad om det går att få ihop med övrigt hus på något snyggt sätt. Sambon lyssnade inte på mitt förslag om att riva och bygga nytt istället )
Är ju på min praktik nu, precis kört facetime med sambo och C, tårarna sprutar, fy vad jobbigt det är att inte få träffa dom förrän fredag
Visa bifogad fil 11009
Lillfis har fått en pulka, idag fick han åka med under tiden jag fyllde på vatten till alla djuren ute. Skrattande och med stooora ögon
Sammys åkpåse fick inte plats Babypulkor är ju pyttiga!Åh förstår det! Hoppas veckan går fort.
Jag satte fast åkpåsen i pulkan (fick äntligen användning för den). O gillade också pulkaåkning.
NOPE! Han hade väl överlevt, typ iaf. Men jag måste bli bättre att ge fan i att styra upp bakom honom. Det är inte att han inte kan, han tänker liksom inte längre än näsan räcker ibland bara.Gud va skönt! Sambon (som är ledig idag) fick ta Ella från 01-tiden inatt och har fått ha henne sen dess. Det är dags för honom att börja öva om han ska kunna vara hemma med henne i sommar. Han litar allt för mycket på att jag fixar allt Så jag har haft lite sovmorgon och nu sitter jag i soffan med frukosten efter att jag hjälpt honom styra upp hur han skulle få till en liten powernap åt fröken innan babyrytmiken då hon var supertrött (taskigt mot henne annars) men resten av dagen får han styra upp själv
Är era respektive bra på att ha lite framförframförhållning/planering med barnen?
Haha, det är samma här och ibland är den där näsan skrämmande kortNOPE! Han hade väl överlevt, typ iaf. Men jag måste bli bättre att ge fan i att styra upp bakom honom. Det är inte att han inte kan, han tänker liksom inte längre än näsan räcker ibland bara.
Lätt hänt när vi ändå är dem som är hemma först/mest. Sambon kommer inte vara föräldraledig någon längre tid då han inte klarar av att ”bara” vara hemma. När han har semester så klättrar han på väggarna efter tre dagar och då är vi ändå hemma allihopa. Så han har ju inte vanan av att ha hand om bebis någonting själv någon längre tidHaha, det är samma här och ibland är den där näsan skrämmande kort
Maken är lika bra/dålig förälder jag tror jag Framförallt går det betydligt mkt bättre nu när han varit pappaledig sedan jul och fått vara mkt själv med Sammy, han har fått en chans att läsa honom på ett annat sätt än när han jobbar. Sammy är lika nöjd med honom som med mej och det är fantastiskt skönt! Jag kan åka iväg utan att va rädd att det blir panik och katastrof Sen att han inte gör saker på samma sätt som mej alla gånger spelar mindre roll, för vad är det som säger att mitt sätt är det rätta? Så länge bebis är nöjd så är vi alla nöjdaGud va skönt! Sambon (som är ledig idag) fick ta Ella från 01-tiden inatt och har fått ha henne sen dess. Det är dags för honom att börja öva om han ska kunna vara hemma med henne i sommar. Han litar allt för mycket på att jag fixar allt Så jag har haft lite sovmorgon och nu sitter jag i soffan med frukosten efter att jag hjälpt honom styra upp hur han skulle få till en liten powernap åt fröken innan babyrytmiken då hon var supertrött (taskigt mot henne annars) men resten av dagen får han styra upp själv
Är era respektive bra på att ha lite framförframförhållning/planering med barnen?
Gud va skönt! Sambon (som är ledig idag) fick ta Ella från 01-tiden inatt och har fått ha henne sen dess. Det är dags för honom att börja öva om han ska kunna vara hemma med henne i sommar. Han litar allt för mycket på att jag fixar allt Så jag har haft lite sovmorgon och nu sitter jag i soffan med frukosten efter att jag hjälpt honom styra upp hur han skulle få till en liten powernap åt fröken innan babyrytmiken då hon var supertrött (taskigt mot henne annars) men resten av dagen får han styra upp själv