Vi satte en halvhög spånskiva fr bygghandeln längs ytterkanten på sängen. Men det fungerar ju förstås bara om man har sängram.
Skönt att han inte slog sig värre!
Vi hade funderingar på det men vi testar med ommöbleringen så länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi satte en halvhög spånskiva fr bygghandeln längs ytterkanten på sängen. Men det fungerar ju förstås bara om man har sängram.
Skönt att han inte slog sig värre!
Hur gick natten? Sov han i spjällsängen?Dessa tänder Nu kände jag en på gång i överkäken också, inte konstigt att han varit svår med mat och allmänt gnällig idag och igår. Han upptäckte dessutom att man kan gnissla tänder.
Hur gick natten? Sov han i spjällsängen?
Dessa tänder Nu kände jag en på gång i överkäken också, inte konstigt att han varit svår med mat och allmänt gnällig idag och igår. Han upptäckte dessutom att man kan gnissla tänder.
Inga tips tyvärr men lider med dig. Flisan vaknar också hela tiden just nuHär sover vi (jag) knappt om nätterna längre.. Ella vaknar stup i ett! Gick och la oss vid 18,30 igår och hittills har jag fått sova typ en timme Jag och sambon är förkylda så Ella är nog det också då hon nyser lite och snörvlar lite när hon ligger ner. Verkar dock inte täppt eller så och varken snorar eller snörvlar dagtid och är som vanligt. Testat renässans och snorsug inatt men det har inte gjort någon skillnad tycker jag. Har höjt upp hennes huvud också för att se om det hjälper men icke. Får testa lök imorgon Några andra bra tips? Jag är så trött att jag ser i kors
Skönt att man inte är ensam om eländet iallafall fallInga tips tyvärr men lider med dig. Flisan vaknar också hela tiden just nu
Jag har lite ångest, på måndag börjar min praktik i smedjebacken, typ 16 mil hemifrån. Så måndag är sista dagen jag ammar, innan jag åker. Sambon och C kommer vara med två av fem veckor, vi hyr en stuga, men denna vecka åker jag själv...
Kommer gå superbra! Men förstår din ångest.
Det går säkert bra, och när du väl är mitt uppe i allt nytt med praktiken så ska du se att tiden går fortJag har lite ångest, på måndag börjar min praktik i smedjebacken, typ 16 mil hemifrån. Så måndag är sista dagen jag ammar, innan jag åker. Sambon och C kommer vara med två av fem veckor, vi hyr en stuga, men denna vecka åker jag själv...