Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk så smal du kommer bli med bebis-dietenJag är superduper hungrig.
Men V sover som en igel på mig och sambon sover ute i soffan,
Jag kommer svälta ihjäl.
Nu har jag satt igång datorn så nu kan jag lägga upp lite bilder här betydligt enklare. Bered er på bildbomb
Om jag redan visat någon bild tidigare så får ni blunda för den helt enkelt
3 oktober. Flisan 5 månader
17 oktober. Flisan gör det hon tycker allra bäst om, simmar
8 december. Två busungar
15 december. Våra små nissar
24 december. Funderar på varför tomten har solglasögon inomhus.
25 december. Visar upp sina julklappar.
31 december. Firar in det nya året.
3 januari. 8 månader och busar på snapchat.
Nu har jag satt igång datorn så nu kan jag lägga upp lite bilder här betydligt enklare. Bered er på bildbomb
Om jag redan visat någon bild tidigare så får ni blunda för den helt enkelt
3 oktober. Flisan 5 månader
17 oktober. Flisan gör det hon tycker allra bäst om, simmar
8 december. Två busungar
15 december. Våra små nissar
24 december. Funderar på varför tomten har solglasögon inomhus.
25 december. Visar upp sina julklappar.
31 december. Firar in det nya året.
3 januari. 8 månader och busar på snapchat.
Tänk så smal du kommer bli med bebis-dieten
Hoppas du fick i dig lite mat
Idag var det tiomånaderskontroll, C blev tio månader igår! 77 cm och 10,5 kg, hade bara gått upp en cm och 450 gram typ på två månader.
Ändå 7cm längre och 2kg tyngre än V
Haha ja han är rejäl men jag trodde faktiskt han skulle väga över 11 kg men jag är ju 184 och hans pappa 179. Brås han på min släkt blir han rätt lång, pappa är 196 cm och alla tjejer utom en är över 175 cm på pappas sida!
Va och testade olika bakåtvända stolar idag, vad ska ni ha? Föll för smidigheten hos Cybex med snurrbar stol, men dom kan bara ha den upp till 19kg tyvärr. Han satt bra i både den, Be Safe och Axkid Minikid. Fanns ju hur mkt som helst att välja på
Vi köpte en Minikid till I. Den är bra, känns rejäl och hon sitter toppenbra i den. Nackdelen tycker jag att det är lite svårt att spänna fast henne för spännet är så upprätt så det är lite trångt. Storebror har en MaxiCosi Mobi (toppen, men tar så stor plats i bilen) och en Britax hi-way II (lite pilligare spänne än de andra två och inte lika ombonad att sitta i).Va och testade olika bakåtvända stolar idag, vad ska ni ha? Föll för smidigheten hos Cybex med snurrbar stol, men dom kan bara ha den upp till 19kg tyvärr. Han satt bra i både den, Be Safe och Axkid Minikid. Fanns ju hur mkt som helst att välja på
Vi tänker köpa den nya Axkid minikid som ska komma nu i början på åretVa och testade olika bakåtvända stolar idag, vad ska ni ha? Föll för smidigheten hos Cybex med snurrbar stol, men dom kan bara ha den upp till 19kg tyvärr. Han satt bra i både den, Be Safe och Axkid Minikid. Fanns ju hur mkt som helst att välja på
Vi har besafe till sonen och har varit jättenöjda. Den räcker dock bara till ca 105cm och vi börjar närma oss. Dessutom kommer den snart bli för trång. Eftersom vi inte vill vända honom förrän han är minst 5 (om det går) så kommer vi köpa en Axkid Minikd till honom och så får Flisan ta över BeSafen. Minikid räcker längt på marknaden.Va och testade olika bakåtvända stolar idag, vad ska ni ha? Föll för smidigheten hos Cybex med snurrbar stol, men dom kan bara ha den upp till 19kg tyvärr. Han satt bra i både den, Be Safe och Axkid Minikid. Fanns ju hur mkt som helst att välja på
Just vikten talar ju emot cybexen, annars gillade vi den jättemycket.Vi köpte en Minikid till I. Den är bra, känns rejäl och hon sitter toppenbra i den. Nackdelen tycker jag att det är lite svårt att spänna fast henne för spännet är så upprätt så det är lite trångt. Storebror har en MaxiCosi Mobi (toppen, men tar så stor plats i bilen) och en Britax hi-way II (lite pilligare spänne än de andra två och inte lika ombonad att sitta i).
Jag hade inte köpt en stol som bara är till 19 kg.