Har tyvärr aldrig känts bra för migTampong
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tyvärr aldrig känts bra för migTampong
Har tyvärr aldrig känts bra för mig
Lååång bebis.. Här hade vi inte ens passerat 63 cm på 5månaderskollen och har som tur är gott om plats kvar i liggdelen då hon inte sitter stadig änAsså herregud. Jag måste sätta in sittdelen i vagnen nu Hon är så jäkla lång att hon ligger med fötterna i nederkant och har kvar typ 1 cm ovanför huvudet. När hon sträcker på sig får hon vika runt huvudet för att få plats
Kollade nu och hon var 67 cm lång vid fyra månaders kontrollen.Då hade hon vuxit 4,5 cm på längden sen 3 månaderskontrollen
Hon är definitivt inte stadig än men vad fasen ska man göra. Jag har licksom redan en emmaljunga super nitro och den är den stora varianten av vagnLååång bebis.. Här hade vi inte ens passerat 63 cm på 5månaderskollen och har som tur är gott om plats kvar i liggdelen då hon inte sitter stadig än
Hon är definitivt inte stadig än men vad fasen ska man göra. Jag har licksom redan en emmaljunga super nitro och den är den stora varianten av vagn
Jämförde med storasyster i den åldern nu. Holly väger 600 gram mer är 3 cm längre och har 1,3 cm längre huvudomfång
Inte konstigt H har en pyjamas på sig nu som storasyster hade när hon var 1,5 år
Är det bara jag som har en monsterbebisV var 64cm på sin halvårsdag
Är det bara jag som har en monsterbebis
Grynet ställer sig nu upp med stöd 6 månader och nästan 2 veckor. Nu tycker jag att det går alldeles för fort och vill stoppa tiden!
Hon är vid senaste mätningen 65 cm lång och börjar fundera på vad hon Kan ha för stl vid jul. Skulle vilja köpa kläder till jul redan nu, vi firar jul vid 3 tillfällen så kommer definitivt behöva flera ombyten.
På överdelar/klänningar skulle jag satsat på st 74. Nederdelar, om hon är lite smal, 68. Annars 74 där också. Min upplevelse är att det skiljer så väldigt lite mellan storlekarna att man utan problem kan ta minst en storlek större än längden. Ofta två/tre också.Grynet ställer sig nu upp med stöd 6 månader och nästan 2 veckor. Nu tycker jag att det går alldeles för fort och vill stoppa tiden!
Hon är vid senaste mätningen 65 cm lång och börjar fundera på vad hon Kan ha för stl vid jul. Skulle vilja köpa kläder till jul redan nu, vi firar jul vid 3 tillfällen så kommer definitivt behöva flera ombyten.
På överdelar/klänningar skulle jag satsat på st 74. Nederdelar, om hon är lite smal, 68. Annars 74 där också. Min upplevelse är att det skiljer så väldigt lite mellan storlekarna att man utan problem kan ta minst en storlek större än längden. Ofta två/tre också.
Jo, det kan det göra. Lindex kläder är tex mkt större i storlekarna än H&M som är riktigt små. Men har man bara koll på det så skiljer det sig sen väldigt lite mellan varje storlek.Men storlekarna mellan märkena skiljer ibland något enormt. Min har 68 (lite stort) i Reima och 80 i Maxomorra.