Skulle behöva en bra medryttare till hästen. Är egentligen ganska nöjd just nu men hästen stressar mig. Jag känner ju att mina riddagar är räknade på grund av bäckensmärtor. Förra graviditeten kom det i v 21 och nu en hel månad tidigare. Minns att sista gångerna jag red undrade jag hur jag skulle komma av. Benen tappade som all styrsel. ..Då var jag ju på sluttampen och det kändes ok att stå på marken.
Nu har jag en ung häst som behöver mycket jobb och helst hoppas 1-2 gånger i veckan förutom det som proffset gör. Jag känner ingen duktig som har tid och lust att rida en häst till och jag har inte råd att betala mer än jag gör.
Ibland vill jag sälja bara för att slippa bekymret. Men det är ju verkligen ett av mina glädjeämnen i livet! Och jag älskar denna hästen.
Nu har jag en ung häst som behöver mycket jobb och helst hoppas 1-2 gånger i veckan förutom det som proffset gör. Jag känner ingen duktig som har tid och lust att rida en häst till och jag har inte råd att betala mer än jag gör.
Ibland vill jag sälja bara för att slippa bekymret. Men det är ju verkligen ett av mina glädjeämnen i livet! Och jag älskar denna hästen.