Här firar vi idag!
Jag firar att jag inte blödit på ett helt dygn.
Och så blir jag samtidigt lite orolig.
Då vet man att man är lite väl nojig!
Åh vad skönt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här firar vi idag!
Jag firar att jag inte blödit på ett helt dygn.
Och så blir jag samtidigt lite orolig.
Då vet man att man är lite väl nojig!
Va skönt att du slutat blöda @Whirlie
Nu tycker jag att magen har tagit ett jäkla skutt & blivit stoor
Skulle försöka lägga upp en bild här men vet inte riktigt hur jag gör. (24 till åldern med 60 när det gäller datorer)
Har förstått att man måste ladda upp den nånstans o sen länka hit typ.. men finns nån sida där bilderna är privata? Så man bara kan se här i denna tråden?
Alltså jag är kanske dummare än dummast @sicx men photobucket fungerar inte här (läs: jag fattar inte).. Nått annat tips?
Har träffat en fd kollega idag, vi har pratat mycket på telefon men inte träffats på typ 2-3 år.
Hon hade med sig en hel kass med mamma kläder, vilken räddare i nöden! Varför har jag inte kommit iväg o köpt något själv. Prova ett par byxor och det är ju underbart jämfört med mina vanliga med gummisnodd i Dessutom blev magen mycket snyggare i ett par riktiga mammajeans
Mitt bästa tips för snabb uppladdning av bilder till forum: http://www.ladda-upp.se/
Ser du länkarna på sidan om bilden i Photobucket?det går inget bra
Ser du länkarna på sidan om bilden i Photobucket?
Läs här:
http://support.photobucket.com/hc/en-us/articles/200724324-Linking-and-Embedding-Images
Du borde bara behöva kopiera IMG länken och klistra in den här. Inget annat.vilken ska jag ha om jag vill att bilden ska synas här? utan länk
Du borde bara behöva kopiera IMG länken och klistra in den här. Inget annat.
Vilken fin mage @robl! Vilken vecka är du i nu?
Jag gick in i v 11 idag och magen verkar ha bestämt sig för en växtspurt.... Det här kommer bli skrattretande!
Jag läste att man som gravid har lägre immunförsvar och lättare blir sjuk men nu är det andra gången på en månad som jag blir förkyld, vill inte Verkar bli värre den här gången också, så himla ont i halsen och det brukar jag aldrig ha. Zyx får man inte ta som gravid, finns det något annat bedövande så att man kan äta lite?
Har sällan hög feber, men blir ändå orolig för det kan väl fostret ta skada av? Hur hög ska febern vara för att det ska vara farligt? Vill inte äta tabletter men vad är värst?
Blir till att sjukskriva sig från jobbet imorgon, IGEN. Försöker att inte ha dåligt samvete och min chef är väldigt förstående men jag tycker ändå att det är jobbigt...