Vårföräldrar 2016

Va skönt att du slutat blöda @Whirlie :)

Nu tycker jag att magen har tagit ett jäkla skutt & blivit stoor ;)
Skulle försöka lägga upp en bild här men vet inte riktigt hur jag gör. (24 till åldern med 60 när det gäller datorer)
Har förstått att man måste ladda upp den nånstans o sen länka hit typ.. men finns nån sida där bilderna är privata? Så man bara kan se här i denna tråden?

Va skönt att du slutat blöda @Whirlie :)

Nu tycker jag att magen har tagit ett jäkla skutt & blivit stoor ;)
Skulle försöka lägga upp en bild här men vet inte riktigt hur jag gör. (24 till åldern med 60 när det gäller datorer)
Har förstått att man måste ladda upp den nånstans o sen länka hit typ.. men finns nån sida där bilderna är privata? Så man bara kan se här i denna tråden?

Skaffa photobucket, den kan ju vara hur anonym du känner för och är enkelt att länka därifrån hit. Är kass på vilka andra alternativ det faktiskt finns när det kommer till virtuella bildalbum. :p Jag använder photobucket de få gånger jag länkar hit i alla fall! Är dock så pass sällan att jag inte har en aning om varken nick eller lösenord :angel:

Alltså jag är kanske dummare än dummast @sicx men photobucket fungerar inte här (läs: jag fattar inte).. Nått annat tips?

Har träffat en fd kollega idag, vi har pratat mycket på telefon men inte träffats på typ 2-3 år.
Hon hade med sig en hel kass med mamma kläder, vilken räddare i nöden! Varför har jag inte kommit iväg o köpt något själv. Prova ett par byxor och det är ju underbart jämfört med mina vanliga med gummisnodd i ;) Dessutom blev magen mycket snyggare i ett par riktiga mammajeans ;)

Alltså jag är kanske dummare än dummast @sicx men photobucket fungerar inte här (läs: jag fattar inte).. Nått annat tips?

Har träffat en fd kollega idag, vi har pratat mycket på telefon men inte träffats på typ 2-3 år.
Hon hade med sig en hel kass med mamma kläder, vilken räddare i nöden! Varför har jag inte kommit iväg o köpt något själv. Prova ett par byxor och det är ju underbart jämfört med mina vanliga med gummisnodd i ;) Dessutom blev magen mycket snyggare i ett par riktiga mammajeans ;)

Mitt bästa tips för snabb uppladdning av bilder till forum: http://www.ladda-upp.se/

url]
men vaa? ursäkta 1 miljon testinlägg nu ;)

Jag läste att man som gravid har lägre immunförsvar och lättare blir sjuk men nu är det andra gången på en månad som jag blir förkyld, vill inte :cry: Verkar bli värre den här gången också, så himla ont i halsen och det brukar jag aldrig ha. Zyx får man inte ta som gravid, finns det något annat bedövande så att man kan äta lite?

Har sällan hög feber, men blir ändå orolig för det kan väl fostret ta skada av? Hur hög ska febern vara för att det ska vara farligt? Vill inte äta tabletter men vad är värst?

Blir till att sjukskriva sig från jobbet imorgon, IGEN. Försöker att inte ha dåligt samvete och min chef är väldigt förstående men jag tycker ändå att det är jobbigt...

Vilken fin mage @robl! Vilken vecka är du i nu?

Jag gick in i v 11 idag och magen verkar ha bestämt sig för en växtspurt.... Det här kommer bli skrattretande!

.
Vilken fin mage @robl! Vilken vecka är du i nu?

Jag gick in i v 11 idag och magen verkar ha bestämt sig för en växtspurt.... Det här kommer bli skrattretande!

Åh tack :)
Jag går in i vecka 20 imorgon (19+0) Min mage bestämde sig för typ en vecka sen att växa hejdlöst..
Det börjar kännas när man bockar sig o så nu att där är något som tar emot :o
Våra magar kanske växer så dom inte får plats på bild med övriga kroppen sen ;) haha

Jag läste att man som gravid har lägre immunförsvar och lättare blir sjuk men nu är det andra gången på en månad som jag blir förkyld, vill inte :cry: Verkar bli värre den här gången också, så himla ont i halsen och det brukar jag aldrig ha. Zyx får man inte ta som gravid, finns det något annat bedövande så att man kan äta lite?

Har sällan hög feber, men blir ändå orolig för det kan väl fostret ta skada av? Hur hög ska febern vara för att det ska vara farligt? Vill inte äta tabletter men vad är värst?

Blir till att sjukskriva sig från jobbet imorgon, IGEN. Försöker att inte ha dåligt samvete och min chef är väldigt förstående men jag tycker ändå att det är jobbigt...

Ring din bm o fråga :) känns alltid skönt att få svar från en säker källa tycker jag iallafall.

Förstår dig med jobbet, men som många har skrivit innan i tråden (även till mig) så kan man inte ta hänsyn till jobbet just nu.. Du o bebisen går ju faktiskt före :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 968
Senast: Dorinda
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 869
Senast: lillebill
·
  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
97 851
Senast: YaHilweh
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 556
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar