Jag har fortfarande inte förstått riktigt att jag är gravid (går in i v16 imorgon) känns nästan som jag ljuger för folk när jag säger att jag är gravid
Sen är jag livrädd för att bli glad över saker som jag inte fått helt säkert, men försöker verkligen att tro på detta och inte tänka "det kommer hända något" osv..
På min inskrivning så sprang BM runt o yra, gav mig nån annans mapp o va bara dryg.
Tjata att jag va tvungen att sluta röka trots att jag sa att jag rökte i snitt 2cigg /vecka och inget sen jag plussa... O ja just det , efter min 2a inskrivning (för hon hann ju givetvis inte med allt på 1) så berätta hon att hon inte kunde så mycket om tvillingar och hänvisa till tvillingklubbens hemsida.
Så imorgon ska jag på ny inskrivning hos en ny BM
Hoppas du får en bra BM
Haha ja, förstår känslan! Vi har inte berättat för någon än, tror vi försöker vänta tills efter första ultraljudet eller något.
Vilken otrevlig människa! Vad onödigt att gå på om rökningen när du redan slutat?
Jag har varit på samma ställe för några år sedan när jag gjorde abort, och blev riktigt bra bemött, så valde samma ställe - det är det enda stället jag har någon som helst erfarenhet av. Tror att det är något privat ställe men mödravården är avgiftsfri.