Skönt att höra.
Jag tror att jag har en gravidklänning kvar som du kan få om du vill. Minns inte storlek, men har för mig att den är typ 46/48 och stretchig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att höra.
Jag tror att jag har en gravidklänning kvar som du kan få om du vill. Minns inte storlek, men har för mig att den är typ 46/48 och stretchig.
Jag har leggings liggande som du borde kunna ha, jag startade på typ STL 40 men nu är jag rejält stor och kan fortfarande använda dessa. Fick även brallor av en annan granne, oanvänt, men det vet jag inte riktigt STL på, kan kolla det sen om det är av intresse. Beställt från utlandet någonstans. Min unge blir vräkt på söndag och sen tänkte jag inte skaffa några fler så de plaggen kan jag avvaraMan jösses, vad snällt av dig! Tyvärr är den nog inte helt rätt i storlek...i stretchig klänning drar jag typ storlek 42/44 lite beroende på modell. Men det var supersnällt av dig att erbjuda den!
Jag har leggings liggande som du borde kunna ha, jag startade på typ STL 40 men nu är jag rejält stor och kan fortfarande använda dessa. Fick även brallor av en annan granne, oanvänt, men det vet jag inte riktigt STL på, kan kolla det sen om det är av intresse. Beställt från utlandet någonstans. Min unge blir vräkt på söndag och sen tänkte jag inte skaffa några fler så de plaggen kan jag avvara
Jag tänkte se om de behövs under tiden jag tappar de här otäcka kilona, sen har jag ingen användning för dem merMen alltså, den här tråden... Jag är absolut intresserad om det ändå är grejer du inte kommer ha användning för. (Och om min knodd väljer att stanna kvar den här gången. Bara vecka 5 än så länge...)
Jag tänkte se om de behövs under tiden jag tappar de här otäcka kilona, sen har jag ingen användning för dem mer
Jag försökte, tills för en månad sedan ungefär den sista veckan (42+0 på söndag) har det gått över till tröstätandeLåter som en bra plan!
Själv ska jag försöka låta bli att bli större än nödvändigt under de kommande månaderna.
Min plan också. Funkade bra så länge jag mådde illa. Nu måste jag ha disciplin också...Låter som en bra plan!
Själv ska jag försöka låta bli att bli större än nödvändigt under de kommande månaderna.
Haha- så sa jag oxå.... I sex år...Jag har leggings liggande som du borde kunna ha, jag startade på typ STL 40 men nu är jag rejält stor och kan fortfarande använda dessa. Fick även brallor av en annan granne, oanvänt, men det vet jag inte riktigt STL på, kan kolla det sen om det är av intresse. Beställt från utlandet någonstans. Min unge blir vräkt på söndag och sen tänkte jag inte skaffa några fler så de plaggen kan jag avvara
Apropå diskussionen om gravidkläder så känns det som om jag behöver börja använda såna snart. Känns lite tidigt i vecka 9... Som @Lazy Lady och flera andra i tråden ser jag supergravid ut på kvällen, men inte så farligt på morgonen. Hoppas att de inte ser något på jobbet. Drar mig lite för att berätta där, tror inte att de kommer bli jättelyckliga (ur företagets synpunkt alltså, de har redan ställt upp ganska mycket med deltid och flexibla tider osv pga barn o hästar). I vilket fall vill jag inte berätta innan vi klarat av 12v. Illamåendet verkar ha gått över iaf, förut var jag lite orolig över att behöva kräkas på jobbet.
Den 1 september ska jag på inskrivning och provtagning, ska bli spännande. Misstänker att jag redan gått upp flera kilo trots diet pga diabetes (MODY). Hoppas att jag inte blir monsterstor som förra gången - men allra mest hoppas jag att allting ser bra ut på undersökningen!
Mitt jobb får veta efter att KUB/NUPP är gjort alltså runt v 12-13.. Som tur är så syns det inte dagtid Tror dom kommer få en chock..
Tycker att tarmarna sväller mindre och mindre för varje kväll som går vilket är jäkligt skönt! Har fått bra fart på magen med hjälp av "frukt i fiber" och det har gjort susen va det gäller ballongformen
I övrigt mår jag vidrigt illa hela dagarna men det är väl så det är.
Vi planerar att berätta för familjen i vecka 10, vi ska resa bort på semester i sällskap så då blir det ju rätt avslöjat ändå troligtvis. Förhoppningsvis får jag gjort ett ul innan. Vill så gärna få bekräftat att allt ser bra ut.
Jag väntar också med att berätta på jobbet tills jag vet om allt ser bra ut på KUB/NUPP på måndag. Min mage är svullen och putar en del, men eftersom jag är lite rund sedan innan tänker jag att kollegorna nog mest tror att semestern innehöll mycket god mat och dryck.
Den närmaste familjen vet, var så ledsen efter missfallet i våras att det är skönt att kunna gråta av sig hos dem om det går åt pipsvängen denna gången också.
Åh vad roligt- mitt barn är oxå 6 år. Är ju.lite längre mellan ungarna än normen säger så det är roligt med andra som är i samma sitsHej på er allesammans
Eftersom mitt hemliga jag (litehemlig2016) fallit ur listan så skriver jag under mitt vanliga namn nu. Ni kanske inte ens kommer ihåg mig, ni som varit här under en längre period. Har varit väldigt oaktiv på buke det senaste åren. Har läst trådar sporadiskt, men inte mer än så..
Jag har iaf en dotter sedan tidigare som hunnit fylla 6 år och nu ska jag alltså börja om från början .
Har hunnit med ett tidigt ultraljud och nästa vecka ska vi göra ultraljud för KUB. Har väldigt lågt blodtryck så jag känner mig svimfärdig mest hela dagarna. Förhoppningsvis går det över.
Mars
BF 8:e mars, fia-lisa, 37 år, 2:a barnet
BF 9:e mars, robl, 24 år, 1:a barnet
BF 10:e mars, Calazirya, 31 år, 2:a barnet
BF 15 mars, Bexzor, 31 år, 3:e barnet
BF 21 mars, Ray, 2:a barnet
April
BF 3:a april, leia, 42 år, 3:e barnet
BF 11:e april, Lazy Lady, 34år, 1:a barnet
BF 15:e april, Silverkatten, 31 år, 1:a barnet
BF 24:e april, BubbelA, 28 år, 1:a barnet
Maj