Spyr du fortfarande? :/
Det måste ju va för man vet vad det ger för resultat i slutändan
Nejdå, det va bara dom första 17
Men det va det värt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spyr du fortfarande? :/
Det måste ju va för man vet vad det ger för resultat i slutändan
En sak till som jag reagerar på är att folk tror verkligen magen ska bli hur stooor som helst när man väntar 2..
Idag på ett kalas så va det flera som inte träffat mig från nu som gravid som trodde jag skulle va typ dubbelt så stor.. Jag bara -Men hur skulle det gå till lixom? Då skulle magen brytas på mitten..
Åh nej, jag va PYTTEliten för att va en tvillinggraviditet..
Jag bryr mig absolut inte om storleken på magen men tycker att folk borde fatta, man blir ju inte obegränsad stor..
O va fin mage du har @BubbelA
Nejdå, det va bara dom första 17
Men det va det värt!!
Visst är det roligt? Har fått höra allt från "ja det syns ju VERKLIGEN att det är två!" Till "så liten och smidig tvillingmage!"
Ja det är det!
Och att man kan bära på olika sett när det är 2 med, man behöver inte bli gigantisk just för dom är 2, lika bra som man kan bli gigantisk med 1.. Det har folk svårt att förstå ibland
En fråga om ngt helt annat..
Fick höra idag att barn som är lugna i magen brukar va riktiga vilddjur utanför magen, är det så eller ännu en skröna?
Blev ju livrädd när jag hörde det våra är super lugna!
Stämmer på min iafJa det är det!
Och att man kan bära på olika sett när det är 2 med, man behöver inte bli gigantisk just för dom är 2, lika bra som man kan bli gigantisk med 1.. Det har folk svårt att förstå ibland
Fick höra idag att barn som är lugna i magen brukar va riktiga vilddjur utanför magen, är det så eller ännu en skröna?
Hahaha!! "Det är värt det" va ett mantra dom veckornaBara
Jag har klagat på mitt lilla illamående som aldrig resultera i nån spya ens! Bra kämpat!
Jag börjar förstå att jag ser supergravid ut... Det var nog jag i typ v 14...
Försöker mig också på att lägga in en bild som kanske inte är så anonym som man kan önska, men skitsamma! Vecka 25 för mig men denna bild togs för två dagar sedan och jag tycker ngt exploderat senaste dagarna. Går så sjukt sjukt bra att rida just nu dock, magen är normal igen och av ngn anledning har denna graviditet tillfälligt bokat det ryggont jag dragits med i typ 10 år. Tyvärr har jag ist börjat känna foglossningar i ljumskarna, men just nu biter jag ihop och hoppas att det är övergående.
Har knappt berättat för ngn alls och ingen har sagt ngt, men jag är nog i gränslandet att folk bara tror jag lagt på mig några extrakilon än så länge. Den som säger ngt åker på en propp, har en hel svada sparad i munnen åt första stackaren som försöker...
Stämmer in på första barnet och jag ber till gud att det ska stämma med bebis i magen med
Första var jättelugn i magen och sjövild utanför
Bebis i magen är sjövild nu så jag hoppas att teorin stämmer
Jag har hört tvärtom! Alla jag känner tycker sig känna igen "energin" på ungen utanför magen som den var inuti. Min är också ganska lugn så jag tror stenhårt på att det blir en filbunke utanför också
Grattis @robl !
Jag skulle till bm idag men det var ingen där. Fick köra hem igen och är kungligt irriterad. Inte så mycket som en lapp på dörren och två mil ionödan...
VECKA 35 IDAG!!!! Vår sista milstolpe!
Det är så jäkla skönt! Skulle dom vilja komma nu så är dom i princip helt "klara" och det brukar krävas väldigt lite extra vård. Dock fortsätter jag att ta det väääldigt lugnt o hoppas att dom ligger inne 3 veckor till
Har tvättat alla textilier i sovrummet, barnrummet är sanerat & i veckan kommer mamma o gör ett ryck i stallet & lösdriften så där är tipptopp! Sen är det bara att vääänta
Grattis @robl !
Jag skulle till bm idag men det var ingen där. Fick köra hem igen och är kungligt irriterad. Inte så mycket som en lapp på dörren och två mil ionödan...
Fasen va härligt!!! Tror alla här inne känner pirret att 40v av olika grad av oro, noja och glädje snart har gått och vi har våra klimpar hos oss på ett eller annat vis
Här är det också boom..Tror det också! Har sagt det en miljon gånger och säger det igen, så sjukt fort tiden gått ändå!
Även för dom som är sist i listan är det inte speciellt långt kvar nu!
Har förresten fått reda på massa nyheter och det blir babyboom bland kompisarna i år.. 5 kompisar som ska ha, allihopa ligger runt juli-augusti-september Är inte avundsjuk på att dom kommer gå höggravida i sommarvärme Däremot väldigt glad att vi kommer ha bebisar i någorlunda samma tid
Tror det också! Har sagt det en miljon gånger och säger det igen, så sjukt fort tiden gått ändå!
Även för dom som är sist i listan är det inte speciellt långt kvar nu!
Har förresten fått reda på massa nyheter och det blir babyboom bland kompisarna i år.. 5 kompisar som ska ha, allihopa ligger runt juli-augusti-september Är inte avundsjuk på att dom kommer gå höggravida i sommarvärme Däremot väldigt glad att vi kommer ha bebisar i någorlunda samma tid