Oj- jag har nog trillingar....
Samma här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj- jag har nog trillingar....
Vad fina ni är allihopa! Bjussar på en bild på tvillingmagen, imorgon går vi in i v 26
Tortyr att gå på toa så ofta.Toabesöken är utökade till 1 gång/ timme hela nätterna, det tillsammans med smärta o domningar i händer & armar resulterar i typ 20 minuter sömn i timmen..
Ägna 2 timmar åt att borsta o kela med hästarna på förmiddagen och nu går jag runt som ett kolli här... Jag vill göra så mycket men orkar inget!
Längtar såå till det är dags för dom små att komma ut! Även om det är "lugnt" o skönt att ha dom på insidan också
Tortyr att gå på toa så ofta.
Tur att det går över... Förra gången blev jag inte kissnödig alls på flera veckor efteråt. Var helt förvånad över hur mycket som kom när jag väl gick...Efter att ha skvättat som en hanhund i flera veckor haha
Toabesöken är utökade till 1 gång/ timme hela nätterna, det tillsammans med smärta o domningar i händer & armar resulterar i typ 20 minuter sömn i timmen..
Ägna 2 timmar åt att borsta o kela med hästarna på förmiddagen och nu går jag runt som ett kolli här... Jag vill göra så mycket men orkar inget!
Längtar såå till det är dags för dom små att komma ut! Även om det är "lugnt" o skönt att ha dom på insidan också
Det finns en fördel med att ha bebisen liggande i tvärläge alltså, blir aldrig tryck på blåsan och inte sparkad i revbenen heller
Men va jobbigt för dej med händerna.. Usch!
Mina ligger på tväre med trycker ändå
Aa, just nu känns det som om jag bara sluppit det så hade jag kunnat va gravid hela livet
Till listan av vad som är tråkigt att höra som gravid är "oj-jag trodde det var dags snart? Två månader, ja det är ju mycket kvar då..."
Gärna med en utforskande blick på magen som liksom undrar hur den ska se ut som färdigbakad...
Ja det är länge kvar. Ja den kommer bli massor större. Men jag vill hellre höra peppande kommentarer om att det går fort ...
Folk är så fruktansvärt tråkiga.. En kompis till mej sa redan i v20 att -Oj!!! Du kommer bli gigantisk!!! Tack... (Lite komiskt att Sf måttet inte ens fanns med på kurvan v26?)
Samma människa "gick minsann bara upp 10kg" Kanske inte så konstigt när bebisen vägde 2600g och 46cm lång när hon till och med gått 1,5v över tiden.
Jag har börjat stänga öronen
Jo gigantisk gillar man oxå att höra.Folk är så fruktansvärt tråkiga.. En kompis till mej sa redan i v20 att -Oj!!! Du kommer bli gigantisk!!! Tack... (Lite komiskt att Sf måttet inte ens fanns med på kurvan v26?)
Samma människa "gick minsann bara upp 10kg" Kanske inte så konstigt när bebisen vägde 2600g och 46cm lång när hon till och med gått 1,5v över tiden.
Jag har börjat stänga öronen
Tack gode Gud för dom!! Det väger upp "Hej tjockis" kommentarerna. Nästan.Jo gigantisk gillar man oxå att höra.
Finns fantastiska människor som inte kommenterar sånt alls utan bara frågar hur länge det är kvar och frågar hur det känns. Blir lika glad varje gång jag pratar med sånna!
Jag hade en hej tjockis förra veckan och släppte ur mig hej fläskis. Det var tydligen ett slag under bältet????Tack gode Gud för dom!! Det väger upp "Hej tjockis" kommentarerna. Nästan.
Jag fick snäsa ifrån ännu en gång på min idiotiska kollega på jobbet i veckan igen. Jag va "så hiskeligt gravid" mm. Mitt enda svar på den kommentaren va att på mej är det ju inte ett permanent tillstånd som på vissa andra.
Till listan av vad som är tråkigt att höra som gravid är "oj-jag trodde det var dags snart? Två månader, ja det är ju mycket kvar då..."
Gärna med en utforskande blick på magen som liksom undrar hur den ska se ut som färdigbakad...
Ja det är länge kvar. Ja den kommer bli massor större. Men jag vill hellre höra peppande kommentarer om att det går fort ...
Ja men det är ju en fantastisk grej att gå igenom! Trots att jag spytt i 17v, inte får plats med mat längre och inte kan andas genom näsan så tycker jag det är skitmysigt