Tjusig
Ja det är ju meningen att det ska växa haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tjusig
Ja det är ju meningen att det ska växa haha
Ja, dom säger det Börjar bli sådär gött motigt att knyta promenadkängorna Men men, inga krämpor mer än nästäppa och lite ont i ryggen så jag ska inte klaga
Aaa känner igen det jag pausar mellan varje sko!
Nä, o man har ju något fint att vänta så då känns det helt okej att ha diverse krämpor
Ja, dom säger det Börjar bli sådär gött motigt att knyta promenadkängorna
Aaa känner igen det j
Jag har tagit äldsta sonens skate-skor och hans reserv-vinterstövlar. Fördel med att ha samma skostorlek som en son som vägrar snören på skor
Jag kan inte knyta skor, magen är i vägen och alla hem har inte stol i hallen som vi har numera
Aha, många i tvillinggruppen på fb skriver att deras bm inte mäter alls för det inte är "lönt" med två..
Kom på nu att igår så sa min bm igår att man kan ändå ha koll på det så det inte skenar eller stannar av.
Oj, ja du har rätt stort mått
Har kalla fötter idag.
Vad har jag gett mig in på?
Eller vi- vi som familj... vad har vi hamnat i?
Det kommer en BÄBIS !!! Asså...
Hur ska... tusen och åter tusen saker bli? Hela livet kommer bli upp och ner och hur landar man?
Tänk om jag ångrar mig??
Har kalla fötter idag.
Hur ska... tusen och åter tusen saker bli? Hela livet kommer bli upp och ner och hur landar man?
Tänk om jag ångrar mig??
Jag har ju lite förutsatt att allt blir likadant som med tidigare barn... Bäbisar är lätta att ta med till stallet och har jag hela dagen på mig så hinner jag rida när sambon jobbar och storasyster är i skolan. Sen slår det mig att fritids inte finns för föräldralediga. Jag har både morgontid och klockan ett tid att passa. Sist tyckte jag det var jobbigt att passa tid till BVC....I feel you guuurl...
Jag vaknade med den känslan igår, precis den där "vadfan håller vi på med?!" Och "tänk om vi ångrar oss, tänk om JAG ångrar mig?!"
Det gav lite panik sådär men sen var vi på föräldraträff igårkväll och sambon var så himla fin och mysig och stabil att allt det där släppte. Jag är helt säker på att HAN klarar det. Det ger mig lite mindre panik, ongen kommer i alla fall ha en kompetent förälder!
Jag tror också stenhårt på att inte måla upp massa fasta bilder av "så här kommer det bli" eller "så här ska det vara". Jag tror man målar in sig i ett hörn och det blir helt plötsligt väldigt lätt att misslyckas och att allt man målat upp framför sig raserar. Jag kör på mantrat "det löser sig" upprepas hur många gånger som nu behövs för stunden.
Har du varit inne i min hjärna? Har haft precis samma tankar - vad har vi gett oss in på, allt funkar ju nu!?! Hur kommer det bli? Hur ska vi orka? HJÄLP!Har kalla fötter idag.
Tänk om jag ångrar mig??
Haha, man är aldrig ensam i sina tankarHar du varit inne i min hjärna? Har haft precis samma tankar - vad har vi gett oss in på, allt funkar ju nu!?! Hur kommer det bli? Hur ska vi orka? HJÄLP!
Får vi den så är det inflytt 1 april.. Alltså en dryg månad innan BF, kommer nog vara jättesugen på att flytta då
Det håller jag inte med om. Tänker på mitt "gamla liv" hela tiden. Visserligen bara haft barn 9 månader men ändå.Grannen (som är tokbarnkär) sa nåt rätt bra.
-Livet vänds totalt upp och ner och samtidigt känns det som om det aldrig varit på något annat vis.