BM besök idag, första sedan inskrivningen. Allt såg bra ut men jag ska börja äta järntabletter i förebyggande syfte då min järndepå låg under 60 (43). Min Hb hade dock gått upp från 112 till 114. Det får vi nog tacka blodpuddingen för! SF på 24, vilket var ett bra mått (tydligen). Vikten sa hon inte ett knyst om, trots att den ökat med typ 7 kg sedan inskrivningen och nu tangerar tresiffrigt.
Men jag är lite förvirrad över ett basprogrammet och mina besök. I dag måste det ha varit v 25 besöket, jag verkar matchas mot fullgångna veckor och inte "i veckor". Nästa besök, enligt basprogrammet, bokades in 3/3. Det är alltså om 5 veckor och då borde jag vara i v. 31. Dagen efter slår det över till v. 32. Är det verkligen efter basprogrammet? Jag trodde det var tre v till nästa besök och därefter varannan vecka. Nu såg ju allt bra ut, och jag vill ju inte springa til BM mer än jag behöver. Men jag blev väldigt förvånad att det var så långt som över fem veckor till nästa besök. Känns som mkt händer på dessa veckor. Hur ofta går ni andra till BM?