Igårkväll kom en 52 cm lång och 3840 g tung tjej till världen!
Låååångdragen förlossning som avslutades i akut snitt. Idag trött, öm och jättelycklig!
Jättestort grattis till dottern! Låter som om du fått jobba hårt! Ta hand om er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låååångdragen förlossning som avslutades i akut snitt. Idag trött, öm och jättelycklig!
Jättegrattis!Igårkväll kom en 52 cm lång och 3840 g tung tjej till världen!
Grattis!Igårkväll kom en 52 cm lång och 3840 g tung tjej till världen!
Grattis till flickan!Igårkväll kom en 52 cm lång och 3840 g tung tjej till världen!
Massa grattis!!Igårkväll kom en 52 cm lång och 3840 g tung tjej till världen!
Vad jobbigt! Är det rent blod eller kan det vara typ slemproppen som är blodblandad? Sköra slemhinnor? Blödning efter sex är ju också vanligt. Bra att kolla upp iallafall! :-)Gah. Blödning imorse, lite större än tidigare. Besök på förlossningen och ordentlig undersökning men ingen förklaring till varför det blöder. Däremot har mina jobbiga sammandragningar senaste vecka tydligen inte varit helt normala (det trodde jag de var ) så jag är nu beordrad vila och blir eventuellt sjukskriven nästa vecka. Blä.
Gah. Blödning imorse, lite större än tidigare. Besök på förlossningen och ordentlig undersökning men ingen förklaring till varför det blöder. Däremot har mina jobbiga sammandragningar senaste vecka tydligen inte varit helt normala (det trodde jag de var ) så jag är nu beordrad vila och blir eventuellt sjukskriven nästa vecka. Blä.
Gah. Blödning imorse, lite större än tidigare. Besök på förlossningen och ordentlig undersökning men ingen förklaring till varför det blöder. Däremot har mina jobbiga sammandragningar senaste vecka tydligen inte varit helt normala (det trodde jag de var ) så jag är nu beordrad vila och blir eventuellt sjukskriven nästa vecka. Blä.
Ojdå, vad bra att du ändå åkte och kollade upp blödningen. Har du börjat öppna dig eller de "oroade" sig för att du kanske skulle göra det iom sammandragningarna? Så himla svårt att avgöra vad som är normalt och inte ju!
Grattis till gossen!Lillebror är här
12 dagar före BF kom lillebror på 5.030 gram och 53 cm lång.
Grattis till stor liten gosse ☺Lillebror är här
Lillebror är här