Nu är hon här , helt underbar och fantastisk på alla sätt och vis!
Ååå!!! Grattisheart hoppas ni bra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Baby boxar
Lazy Lady: Loyds apotek
Babyproffsen
Pampers
Apotekets.
Alla hittade via "gratis babyboxar" på nätet.
BMbesök avklarat, v 30+5
Hb 111 (114 förra besöket)
Blodsocker 5,0
SF-mått 29 (24 förra gången)
Ligger precis invid normalkurvan för SF-måttet.
Hjärtat slog stadig :-)
Jättenöjd med mitt BMbesök idag! Hon tog min oro om trångt bäcken på allvar (eftersom min mamma hade det), och förklarade bra vad som händer vid förlossningen om jag är för trångt.
Jag ska få göra en bäckenmätning i v 36, och innan dess ett TUL. Förstod inte riktigt om TULet var pga min oro över bäckenet eller av annan anledning. Men mig gör det inget med ett extra besök där inne .
Grattis!!Nu är hon här , helt underbar och fantastisk på alla sätt och vis!
Åh grattis!!Nu är hon här , helt underbar och fantastisk på alla sätt och vis!
Hoppar in från sommartråden - alla de olika apoteken har varsin. - Kronans, apoteksgruppen och Apoteket hjärtat. Bara att googla babyboxar!Hur får man fatt apotekets hittar inte att det har någon ens.
Grattis @Calazirya !!
Men hörrni, det här med amningskläder verkar ju vara svårt. Har nu 3 amningsbhar som jag rätt säkert inte kommer kunna ha när mjölken runnit till. 2 av dem är strechiga och 2 strl större än min vanliga storlek men dom sitter ju typ bra nu Fanns bara en storlek större av samma modell och det finns ju dom som har mycket större tuttar än mig så vad tusan använder dom då??
Köpte även två amningslinnen i storlek L (är vanligtvis S). Magen får plats i dem nu men knappt tuttarna. Tänker inte tillverkarna på att tissarna blir en aningen större vid just amning?? Har ni nåt tips på amningskläder som man får plats i?
Hoppar in från sommartråden - alla de olika apoteken har varsin. - Kronans, apoteksgruppen och Apoteket hjärtat. Bara att googla babyboxar!
Fast jag har en hos apoteksgruppen som ska hämtas idagJo jag har hämtat på kronans och hjärtat. Apoteksgruppens finns inte inne nu. Tänkte om vanliga apoteket hade något
Jag fick från vanliga Apoteket i fjol, men jag var där med nyfödd och hon gav mej en oombedd när hon såg oss.Jo jag har hämtat på kronans och hjärtat. Apoteksgruppens finns inte inne nu. Tänkte om vanliga apoteket hade något
Fast jag har en hos apoteksgruppen som ska hämtas idag
Håller en tumme för dig också!Håller tummarna för att du hinner! "Mitt" bb stänger ju ner för gott, och häromdan gick dom ut med att dom stänger innan sommaren, sista maj eller nåt. Jag har ju bf 11 maj, så jag hinner, men det precis. och sen blir det inga mer barn så gör inget för min del, hehe!
Stort Grattis! Vad härligt!Nu är hon här , helt underbar och fantastisk på alla sätt och vis!
Stort Grattis!!Igårkväll kom en 52 cm lång och 3840 g tung tjej till världen!
Låååångdragen förlossning som avslutades i akut snitt. Idag trött, öm och jättelycklig!