Vet-besöket igår gick så himla mycket bättre än vad jag trodde det skulle! Kanin är hemma och mår bra
Förmodligen är det hans hörntänder (aningen för långa) som gör att maten han äter inte tuggas ordentligt och därför knorrar magen över det. Men eftersom han är så gammal (13 år) så finns det ingen anledning att ge sig på att söva och försöka slipa tänderna, speciellt inte när han äter som han ska det lilla matvraket. Fick med mig ett pulver (som blandas med vatten) som man vanligtvis ger gnagare som inte äter som de ska, men vet tänkte att det kanske kan hjälpa magen lite. Kanin har aldrig varit lyckligare, medicin som smakar godis?! Himmelrike
Bebis började även piggna till igår så det blev inget samtal till förlossningen den här gången. Blir det en nästa gång så ska jag se till att inte fundera så mycket och bara ringa istället, jag lovar
@KattenKorven
Jag tänkte fira all framgång med att ta mig till gymmet ikväll! Hör och häpna! Det finns tillgång till simhall på mitt gym så jag tänkte ge mig på att simma en stund och se vad kroppen tycker om det. Foglossningen är ju bajs och blir värre för varje dag som går men i vatten borde det funka lite bättre, och herregud vad jag behöver få röra lite på mig. Känner mig som världens största soffpotatis och skäms typ när sambon kommer hem från jobbet och frågar hur dagen varit och vad jag gjort. Öhh.. samma som alla andra dagar, spelat candy crush och tittat på Ellen
.